حل معضل بیکاری و اشتغالزایی دغدغه دولت است

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران گفت: حل معضل بیکاری و اشتغالزایی همواره یکی از دغدغه‌های دولت‌ها بوده و تاکنون برای رفع این مشکل بسیاری از طرح‌ها از سوی دولت‌های گذشته ارایه و عملیاتی شده است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران؛ محمد صائبی در جریان بازدید از نمایشگاه صنایع دستی هزار هنر این اداره کل افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیز به عنوان بازوی پرتوان دولت در راستای اشتغالزایی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای جویندگان کار است.

وی اظهار کرد: هر اندازه اقتصاد در زندگی انسان نقش دارد کسب مهارت هم در پویایی اقتصاد و رشد تولید نقش دارد که این اثرگذاری مهارت و آموزش در اقتصاد غیرقابل انکار است.

صائبی تاکیدکرد: استانداری تهران از هر اقدامی که برای تقویت انگیزه مهارت‌آموزان نقش داشته باشد و جایگاه آموزش فنی و حرفه‌ای را در ذهن مردم ارتقا دهد حمایت می‌کند که در این هدف اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای تهران اقدامات تاثیرگذاری انجام داده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران گفت: استانداری تهران می‌تواند همراه و حامی خوبی برای اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران برای برپایی نمایشگاه محصولات کارآموزان و ارایه تسهیلات به مهارت‌آموزان پس از پایان دوره مهارتی باشد.

حل معضل بیکاری و اشتغالزایی دغدغه دولت است

نمایشگاه صنایع دستی هزار هنر اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران دارای غرفه‌های پتینه‌کاری و چرم، سنگ مصنوعی، کیف‌دوز چرمی، جواهردوزی. فیروزه‌کوبی، گلیم و فرش، صنایع چوب، خیاطی، صنایع چرم دست‌دوز، خدمات تغذیه‌ای، نقاشی روی ظروف چینی، سنگ‌های تزیینی و فلزات و طراحی دوخت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha