۵۶ قبضه سلاح جنگی و شکار غیرمجاز در هرمزگان کشف شد

بندرعباس - ایرنا - رییس پلیس امنیت عمومی هرمزگان با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز، گفت: در این راستا با هدف پاکسازی نقاط جرم خیز و در بازرسی از منازل و مخفیگاه متهمان، ۵۶ قبضه سلاح جنگی و شکار غیرمجاز در سه روز گذشته در استان کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سرهنگ مهدی بشارتی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: سلاح‌های کشف شده شامل ۲۲ قبضه سلاح جنگی، ۳۴ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز به همراه ۱۵۶ عدد فشنگ بوده است.

وی بیان کرد: در این رابطه ۱۸ نفر از دارندگان سلاح‌های غیرمجاز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

رییس پلیس امنیت عمومی هرمزگان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شدند، خاطر نشان کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان طرح‌های پاکسازی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به صورت مستمر و با اقتدار در سطح استان اجرا می‌شود.

بشارتی یکی از تاثیرات مهم اجرای این طرح را کاهش دسترسی مجرمان و افراد فرصت طلب و قانون شکن به موارد ممنوعه مانند سلاح و مهمات غیرمجاز و کاهش وقوع جرائم از جمله جرائم خشن و ارتقاء ضریب امنیت اجتماعی عنوان کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha