انتظارات از رییس جمهور باید براساس واقعیت باشد

خمین - ایرنا - فعال سیاسی اصولگرا گفت: انتظارات از رییس جمهور و نظام باید براساس واقعیت و امکانات باشد.

به گزارش ایرنا ، «محمدحسن قدیری ابیانه» روز پنجشنبه در نشست تبیینی و بصیرتی در امتداد حماسه خدمت در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین افزود: این تصور که دولت باید تمام نیازهای ما را تامین کند اشتباه است.

قدیری ابیانه تصریح کرد: سالم بودن و مومن بودن برای انتخاب ضروری است اما کافی نیست چراکه نامزد انتخاباتی باید توانایی مدیریت منابع کشور را داشته باشد.

فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: معیشت و اقتصاد مهمترین مطالبه و خواسته مردم از دولت‌ها در طول ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

قدیری ابیانه با بیان اینکه ایران از یک درصد جمعیت جهان برخوردار است، اطلاع کرد: هفت درصد از ثروت طبیعی جهان در ایران است.

وی تاکید کرد: صادرات نفت، مالیات، عوارض و گمرک از جمله درآمدهای دولت است که باید از سوی رئیس جمهور و دولتمردان مدیریت شود.

فعال سیاسی اصولگرا گفت: برداشت جامعه از بسیاری از قوانین و اخباری که می‌شنوند اشتباه است و نتیجه آن مطالبه‌گری تمام هزینه‌های مردم از دولت است.

قدیری ابیانه افزود: در زمان انتخابات نیز کاندیدهای انتخاباتی از این مطالبات مردم با دادن وعده‌های درشت استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم خزانه را بدهکار تحویل گرفت و دولت دوازدهم یک دولت ورشکسته به دولت سیزدهم تحویل داد.

قدیری ابیانه گفت: مهمترین سرمایه کشور ما جوانان هستند و باید به این سرمایه ها امیدوار باشیم.

وی با اشاره به کاهش جمعیت در کشور، گفت: این چالش برای آینده نظام خطرآفرین است و ازدواج‌های آسان می.تواند این مسئله را حل کند.

فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: رییس جمهوری مانند شهید آیت الله رییسی انتخاب کنیم که به مردم خدمت کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین نیز در این نشست گفت: بدون شک به فرموده مقام معظم رهبری در ادامه حماسه تشییع شهید آیت الله رییسی، حماسه بزرگ دیگری در هشتم تیرماه با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رقم خواهد خورد.

سرهنگ پاسدار «مهدی نباتی» افزود: برنامه‌ریزی برای ایجاد بستر مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو وظیفه همگانی است.

وی ادامه داد: هریک از شهروندان خمین که به شهر یک‌هزار شهید معروف است می‌توانند زمینه حضور افراد دیگر را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایجاد کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha