۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85508058
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه زنجان: جهاد تبیین در شرایط کنونی اهمیت زیادی دارد

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: جهاد تبیین در شرایط کنونی اهمیت زیادی دارد چون دشمن جنگ روانی سنگینی را علیه نظام اسلامی برای سیاه نمایی و ناامید کردن مردم از خدمات، دستاوردها و پیشرفت‌های کشور آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جهانبخش کرمی روز پنجشنبه در قرارگاه جهاد تبیین استان با بیان اینکه اقداماتی برای جهاد تبیین در سطوح مختلف دستگاه ها و شهرستان ها انجام شده است، افزود: در انتخابات سال گذشته، کارهای بسیار خوبی در این حوزه انجام شد.

وی به شرایط حساس کشور در ابعاد مختلف اشاره کرد و گفت: بر این اساس ضروری است جهاد تبیین در همه سطوح اجرا و جلسات آن تشکیل شود.

این مسوول با بیان اینکه فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین لازم الاجراست، ادامه داد: این موضوع مهم در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کرمی افزود: باید در این مقطع حساس اقدام جهاد تبیینی را در سطوح مختلف از جمله اقشار و دستگاه های اجرایی تشدید کرد و موضوع روشنگری مد نظر قرار گیرد.

این مسوول یادآور شد: هر وقت در ارتباط با تبیین و روشنگری قصوری رخ داده تجربه تلخی را دیده ایم که نمود عینی آن در فتنه های گذشته و در زمینه های گوناگون بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تبیین واقعی چهره استکبار به ویژه جنایات صهیونیسم در غزه اهمیت زیادی دارد، گفت:باید آگاهی بخشی در این خصوص مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: پیروزی های و موفقیت های ماندگار نظیر وعده صادق نباید فراموش شود و این مسائل باید برای مردم تببین گردد.

این مسوول بر لزوم امید آفرینی در جامعه با توجه به انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو حماسه دیگری را خلق می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha