۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۰:۴۲
کد خبر: 85508473
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

اجرای پنج هزار و ۴۰۰ پروژه شهری در شیراز غرور آفرین است

شیراز-ایرنا- وزیر کشور با بیان اینکه بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی نمادی از هم‌افزایی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز است، اجرای پنج هزار و ۴۰۰ پروژه شهری را نشان بالندگی و غرور ملی دانست. 

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی روز پنجشنبه در بیست و ششمین مرحله از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، افتتاح بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی و بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید امیرعبداللهیان، گفت: رئیس‌جمهور شهید نشان داد که روحانیت در تمام حوزه‌ها به ویژه خدمت رسانی به مردم همواره در صحنه هستند.

وی با تشکر از مدیران استانی و شهری فارس ادامه داد: این بزرگراه پروژه بسیار ارزشمندی است که با هم‌افزایی و مدیریت قوی و با ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تحقق یافته است و این نشان می‌دهد کشور ما به سرعت راه خود را به سمت پیشرفت طی می‌کند.

وزیر کشور تأکید کرد: یک عده نمی‌خواهند دستاوردهای مدیریت شهری که نمایندگان مردم هستند را ببینند؛ انجام ۱۸۰ همت و پنج هزار و ۴۰۰ پروژه در شهر شیراز، نشان دهنده بالندگی و رشد کشور است.

وحیدی بر اتمام ۱۵ کیلومتر باقی مانده این بزرگراه و اتصال آن به آزادراه شیراز-اصفهان تاکید کرد و افزود: تمامی کارهای عمرانی باید با نگاه عالمانه به محیط زیست صورت بگیرد و این پروژه ها با همین روند ادامه یابند.

وی بیان کرد: تمامی این اقدامات برای خدمت به مردم شهید پرور و از خود گذشته ما است و دولت سیزدهم با تمامی قوا در تلاش برای خدمت به مردم بوده و خواهد بود.

وزیر کشور روز پنجشنبه برای افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی و آب رسانی به استان فارس سفر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha