۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۱۳
کد خبرنگار: 5598
کد خبر: 85508497
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اتباع استان تهران برای برپایی موکب اربعین تاییدیه دریافت کنند

تهران بزرگ - ایرنا - جانشین ستاد اربعین استان تهران گفت: اتباع بیگانه که قصد استقرار موکب در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی(ع) را دارند، پیش از ثبت موکب خود در ستاد عتبات استان، باید نسبت به اخذ تاییدیه از اداره کل اتباع و مهاحرین خارجی استان تهران اقدام کنند.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، محسن نایبی عصر پنجشنبه در جلسه ستاد اربعین استان با بیان اینکه خدمات به زائران اربعین باید از داخل مرزهای کشور آغاز شود، افزود: ارائه خدمات مختص شهر نجف و محل استقرار مواکب، ستاد اربعین استان نیست بلکه باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا زائران در اماکن مختلف نظیر ترمینال‌های اتوبوسرانی و فرودگاه امام هم از خدمات مواکب بهره مند شوند.

اتباع استان تهران برای برپایی موکب اربعین تاییدیه دریافت کنند

جانشین ستاد اربعین استان تهران ضمن تاکید بر آماده سازی شرایط و زیرساخت‌ها جهت ارائه خدمات مطلوب در مسیر راهپیمایی اربعین امام حسین(ع) در سال جاری گفت: از آنجا که برگزاری مراسم اربعین مسبوق به سابقه است، موضوعاتی چون کمک‌رسانی، اعزام، اسکان و هماهنگی بین دستگاهی چون سال‌های گذشته و بهتر از آن باید انجام شود.

اتباع استان تهران برای برپایی موکب اربعین تاییدیه دریافت کنند

نایبی به لزوم تهیه برآوردهای لازم جهت پشتیبانی‌ مراسم اربعین اشاره کرد و گفت: ستاد استان در نجف از ماه آینده مستقر می‌شود؛ بنا براین لازم است تمامی اقدامات در یک جدول زمان بندی به دبیرخانه ستاد ارائه شود تا بر اساس آن تصمیم گیری و برنامه ریزی کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha