زاکانی: باید برای معیشت و زندگی مردم اقدام کنیم

تهران- ایرنا- نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مهم‌ترین خواسته مردم را تحقق عدالت و آزادی عنوان کرد و تأکید کرد: حرکت در مسیر استقلال کشور باید بیش از پیش در آینده رقم بخورد.

به گزارش ایرنا، علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (پنجشنبه، ۲۴ خرداد) در حاشیه سفر استانی خود به قم، با بیان اینکه این جلسه بر استمرار راه شهید رئیسی تأکید داشت که در نهایت اوج خدمت و خدمت گذاری به شهادت رسید، گفت: سخنانم در این نشست در جهت استمرار این جهت‌گیری در کشور و استیفای حقوق ملت در ابعاد مختلف است.

وی مهم‌ترین خواسته مردم را تحقق عدالت و آزادی عنوان کرد و تأکید کرد: حرکت در مسیر استقلال کشور باید بیش از پیش در آینده رقم بخورد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: سفره مردم تنگ شده است، بنابراین باید گره گشایی ایجاد شود تا از این طریق به معیشت و زندگی مردم کمک کنیم.

زاکانی با بیان اینکه باید کشور در ابعاد مختلف پیشرفته و آباد شود، گفت: خطاب به مردم می‌گویم، آن دستِ خدایی که عیان و نمایان می‌شود شما مردم هستید، شما باید در پای صندوق های رأی یک حماسه خلق کنید و تحقق آن حماسه در جهت عینیت بخشیدن در جامعه و گشایش زندگی و پیشرفت و آبادانی ثمر بخش باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha