بازدید مدیرعامل نفت سپاهان از پایانه صادراتی این شرکت در اسکله شهید رجائی

تهران- ایرنا- فرهاد امین دهقان مدیر عامل شرکت نفت سپاهان از پایانه صادراتی این شرکت در اسکله شهید رجائی بندرعباس بازدید بعمل آورد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت نفت سپاهان، در این بازدید که روز چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شد؛ مهندس فرهاد امین دهقان، ضمن بازدید از قسمت های مختلف، در جلسه ای با حضور رئیس، سرپرستان و کارکنان شاغل در پایانه صادراتی نفت سپاهان از نزدیک با روند فعالیت ها و مشکلات و موانع کاری آنان قرار گرفت و دستورات لازم را جهت پیگیری موارد مطرح شده، صادر نمود.

بازدید مدیرعامل نفت سپاهان از پایانه صادراتی این شرکت در اسکله شهید رجائی

شایان ذکر است؛ پایانه صادراتی شرکت نفت سپاهان، رتبه نخست امکان ذخیره‌سازی انواع روغن در استان هرمزگان را دارد که در زمینی به مساحت حدود ۱۹ هزار متر مربع ساخته شده و یکی از بزرگ‌ترین پایانه‌های صادراتی در سواحل جنوبی کشور به‌شمار می‌آید.

پایانه صادراتی شرکت نفت سپاهان در مجموع دارای ۱۲ مخزن به ظرفیت ۴۰ هزار مترمکعب است که امکان ذخیره‌سازی انواع روغن پایه گروه ۱، روغن‌های گروه ۲ و گروه ۳، مواد افزودنی، اکسترکت و وکس را فراهم می‌کند که پس از تأمین نیاز داخل طبق تعهدها، مازاد فرآورده‌های تولیدی این شرکت، روانه بازارهای جهانی می شود.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha