۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۵
کد خبر: 85508702
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهش در تکمیل پروژه‌های آبی فارس در دولت سیزدهم

۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۵
کد خبر: 85508702
جهش در تکمیل پروژه‌های آبی فارس در دولت سیزدهم

شیراز -ایرنا - طبق آخرین اظهارات متولیان حوزه آب در استان فارس، در طول دولت سیزدهم تعداد زیادی پروژه‌های عمرانی و غیر سازه‌ای که از قبل شروع شده بود با فعالیت جهادی به نقطه پایان و به بهره‌برداری رسید و تعدادی نیز باقوت در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای شروع بکار دولت سیزدهم و در راس آن رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رییسی بلافاصله سفرهای استانی در اوایل شهریورماه ۱۴۰۰ شروع و استان فارس هفتمین مقصد هیات دولت بود.

سیاوش بدری افزود: در طول دولت سیزدهم تعداد زیادی پروژه‌های عمرانی و غیر سازه‌ای که از قبل شروع شده بود با فعالیت جهادی به نقطه پایان و به بهره‌برداری رسید و تعدادی نیز در حال انجام است.

جهش در تکمیل پروژه‌های آبی فارس در دولت سیزدهم

بدری ادامه داد: شرکت آب منطقه‌ای در سفر اول تعداد هشت مصوبه داشت که چهار مصوبه همزمان با سفر سال بعد اجرایی شد و بر همین اساس این شرکت در جشنواره شهید رجایی در بخش اجرایی شدن مصوبات سفر دولت، مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.

وی یکی از مهمترین مصوبات را بهره‌برداری از خط دوم تامین آب شرب کلانشهر شیراز از سد درودزن دانست و گفت: خوشبختانه با کار جهادی در سفر دوم هیات دولت به فارس در مهرماه ۱۴۰۲ با دستان پر برکت شهید جمهور بطور رسمی افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس یادآور شد: خط دوم انتقال آب شرب از سد درودزن به شیراز به طول ۷۸ هزار متر، دارای تونل خط انتقال به طول چهار هزار و ۴۴۰متر، ایستگاه پمپاژ، تصفیه‌خانه با ظرفیت سه هزار لیتر در ثانیه و سه مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی در مجموع ۶۰ هزار متر مکعب است.

بدری که معتقد است امروز تأمین آب شرب کلانشهر شیراز، از آبخوان‌های آهکی اطراف شهر و بخشی از سد درودزن تأمین می‌شود، افزود: با افتتاح خط دوم انتقال آب شرب شیراز با ظرفیت سه هزار لیتر بر ثانیه، یک میلیون نفر از مناطق مختلف شهر شیراز از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha