جانشین فرمانده پلیس راه: جاده چالوس تازمان تامین ایمنی لازم مسدود است+فیلم

پردیس- ایرنا- جانشین فرمانده پلیس راه کشور گفت: به دلیل وقوع سیل در شب گذشته جاده چالوس تا اطلاع ثانوی و تامین شرایط ایمنی لازم مسدود است.

به گزارش ایرنا،سرهنگ سیاوش محبی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر جاده چالوس ایمنی ندارد و تا زمان تامین شرایط ایمنی لازم این جاده مسدود خواهد ماند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک سایر محورهای مواصلاتی، توضیح داد: جاده هراز ترافیک پرحجم دارد و در سایر محورهای مواصلاتی نظیر؛حرم تا حرم و امام رضا (ع) شاهدترافیک روان هستیم.

جانشین فرمانده پلیس راه: جاده چالوس تازمان تامین ایمنی لازم مسدود است+فیلم

جانشین پلیس راه کشور ادامه داد:با توجه به هشدارهای هواشناسی در اکثر نقاط کشور نسبت به ورود سامانه بارشی و احتمال وقوع بارندگی های شدید به هموطنان توصیه می شود که از سفرهای غیر ضرروی پرهیز و سفرخود را به زمان دیگری موکول کند.

محبی افزود: محورهای کوهستانی هراز و فیروز کوه و سایر محورهای کوهستانی در کشور با توجه به بارش های پیش رو فاقد ایمنی لازم هستند و بهتر است رانندگان در زمان سفر احتیاط کنند.

وی با اشاره به ترافیک عصرگاهی ایام تعطیلات در آزاد راه تهران- پردیس و جاده قدیم جاجرود، توضیح داد: ترافیک در مسیرهای یاد شده مقطعی است و همیشگی نیست و گاهی شاهد ترافیک سنگین در این مسیرها هستیم.

جانشین پلیس راه کشور گفت: در سایر محورهای مواصلاتی محدودیتی اعمال نشده و درصورت سنگین شدن بار ترافیک محدودیت اعمال و اعلام خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha