۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85508808
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار کرج: رویکرد جهادی و کارآمدی دولت سیزدهم باید الگوی همه مدیران باشد

کرج - ایرنا - معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: رویکرد جهادی و کارآمدی دولت سیزدهم در خدمت به مردم باید الگو و سرلوحه کار تمامی مسوولان و دولتمردان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگارایرنا، یحیی رمضانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: دولت شهید رییسی از هوای نفس و حب مقام به دور بود چنانچه دیدیم هیچگاه در مدت خدمت خود از کلمه من استفاده نمی کرد و همیشه کلمه ما را به کار می برد.

وی بیان کرد: رییس جمهور شهید درمقابل مردم متواضع بود و هیچ گاه سبب آزردگی خاطر رهبرانقلاب نشدند، به شعار ما می توانیم معتقد بود بنابراین اقدامات دولت شهید رییسی نمایشی نبود.

فرماندار ویژه کرج گفت: آیت الله رییسی با توکل به خدا کارها را به پیش می برد چرا که دولت شهید رییسی امید آفرین بود بنابراین تمام تلاش را برای خدمت به مردم و محرومان داشت.

وی یاد آورشد: شهید رییسی صادقانه وارد دولت و صادقانه عروج کرد بنابراین از مکتب شهید سلیمانی بود چراکه رابطه خوبی با ولایت فقیه داشت .

معاون استاندار البرز گفت: هر دولتی که از مسیر ولایت خارج شد، آن دولت نابود شد؛ سند آمایش دولت انقلابی شهید رییسی خداباوری، خدامحوری و اسلام خواهی بود چرا که عزت و سربلندی این شهید جمهور به دلیل اراده قلبی او با امام هشتم (ع) بود که وی را به مقام خادم رضایی رساند.

وی اضافه کرد: آیت الله رییسی در پایتخت نبود و همیشه پای درد و دل مردم می نشست بنابراین لرزه برجان دشمنان داخلی و خارجی انداخت چنانچه با اخذ فرمان از رهبر معظم انقلاب وعده صادق در زمان او محقق شد و تابوی اسراییل برای همیشه شکست وگزینه جنگ از روی میزها برداشته شد.

آماده سازی ۹۵ درصد ابرپروژه های البرز

معاون استاندار البرز به اقدامات سازنده دولت سیزدهم در این استان پرداخت و افزود: ۹۵ درصد ابرپروژه های عمرانی در این استان درطول خدمت رییس جمهور شهید آماده شد.

رمضانی گفت: پروژه متروی کرج با ۹۵ درصد آماده سازی به متروی تهران وصل شد و افتتاح هفت کیلومتر آزاد راه شهید سلیمانی در شمال کرج را داشتیم .

وی کسب رتبه چهارم استان البرز در سرمایه گذاری خارجی ، رتبه اول در راه اندازی بنگاه های اقتصادی نیمه تعطیل ، احداث ۱۳۰ مدرسه درقالب نهضت مدرسه سازی ، احداث ۵۰ فضای ورزشی در مناطق کم برخوردار ، راه اندازی بیمارستان شهید سلیمانی فردیس و شتاب در اجرای

بیمارستان های کمالشهر، سیدالشهدا (ع) کرج، هشتگرد و طالقان را ازدیگر خدمات ارزنده دولت سیزدهم در استان البرز برشمرد.

کرج آماده برگزاری انتخابات است

فرماندار ویژه کرج با اعلام اینکه تمام تمهیدات برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دراین شهرستان پیش بینی شده است، گفت: بر این اساس ۷۴۴ شعبه اخذ در مدارس ،حسینیه ها ،تکایا و مساجد کرج آماده شده است.

رمضانی یاد آورشد: به طور قطع حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو نیز مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha