۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۰۸
کد خبرنگار: 5616
کد خبر: 85508902
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده مجلس: سیاستمداران جهان در ۸ تیرماه چشم به انتخاب مردم ایران دارند

ورامین - ایرنا - نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا گفت: امروز نقش جمهوری اسلامی ایران در جهان بسیار تعیین کننده است و چشمان مردم و سیاستمداران جهان به تحولات ایران است تا ببینند در ۸ تیرماه عظمت حضور مردم در پای صندوق های رای چگونه است.

علی خزائی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در عرصه تعیین کننده سیاسی انتخابات اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات بسیار حایز اهمیت و مهم بوده و امامین انقلاب حضور مردم را راهبردی برای نقشه راه انقلاب اسلامی می دانند.

وی در ادامه افزود: برعکس کشورهای غربی مدعی دموکراسی که حضور مردم برایشان امری تزئینی است ، اما انقلاب اسلامی حضور مردم را تعیین کننده، راهبردی و موثر در هر حوزه می داند. هرچقدر که مردم در انتخاب ها و صحنه های مختلف حضور موثر داشته باشند پشتوانه سیاسی اجتماعی انقلاب واضح تر و امنیت ملی کشور ارتقا می یابد.

نماینده مجلس: سیاستمداران جهان در ۸ تیرماه چشم به انتخاب مردم ایران دارند

نماینده مردم ورامین پیشوا و قرچک تاکید کرد: نگاه جمهوری اسلامی ایران به حضور پرشور مردم رشد پشتوانه انقلاب است و امروز آنقدر نقش جمهوری اسلامی ایران در جهان تعیین کننده است که چشمان مردم و سیاستمداران جهان به تحولات ایران است تا ببینند در ۸ تیرماه عظمت حضور مردم در پای صندوق های رای چگونه است و این حضور پرشور ، باعث لحاظ محاسبات عمیق تری از انقلاب و مردم شکل خواهد گرفت.

نماینده مجلس: سیاستمداران جهان در ۸ تیرماه چشم به انتخاب مردم ایران دارند

وی در ادامه تصریح کرد: در شرایط سخت کنونی که ما رییس جمهور خوبی چون شهید جمهور آیت الله رئیسی و همراهان ایشان بویژه سردار دیپلماسی امیر عبداللهیان را از دست دادیم باید محکم تر و وفادارتر و با علاقه و عاشقانه برای انتخاب رئیس جمهوری هم مسیر ایشان به میدان بیاییم و همان خط و مسیر بدرقه پیکرهای شهدای خدمت را برای آینده ای مهم رقم بزنیم.

نماینده مجلس: سیاستمداران جهان در ۸ تیرماه چشم به انتخاب مردم ایران دارند

خزائی در پایان با اشاره به نقشه مسیر انقلاب در حمایت از مظلومان و آزادی خواهان جهان اشاره و یاداور شد: در ادامه راه روشن شهید دیپلماسی یعنی مسیر عزت، حکمت و مصلحت سیاست خارجی در حمایت کامل از محور مقاومت و مردم مظلوم غزه و منافع حمایتی ایران از مظلومان جهان در جوامع بین الملل را ادامه و ترسیم ماندگار انجام دهیم.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده و دارای ۲ بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha