امام جمعه موقت مهاباد: رییس جمهور منتخب باید از جنس مردم باشد

مهاباد- ایرنا- امام جمعه موقت مهاباد گفت: رییس جمهور آینده باید فردی از جنس مردم و آشنا به مشکلات و دغدغه های آنان در جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سلیمان رشیدی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: رییس جمهور منتخب باید برای حل مشکلات جامعه دارای برنامه ریزی مشخص بوده و مردم هم در انتخاب خود این ویژگی را در نظر بگیرند.

وی اضافه کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری منجر به انتخاب فردی صالح در جایگاه این نهاد مردمی شده و بهبود شرایط جامعه را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه موقت مهاباد ادامه داد: هر اندازه در انتخابات مشارکت حداکثری ثبت شود، بهتر می توان به دنبال آن پیگیر مطالبات و خواسته های خود شد.

ماموستا رشیدی تاکید کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای مردم شناخته شده هستند و باید بررسی کرد این افراد در رویداد و مباحث مختلف چه موضعی لحاظ می کنند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به عید سعید قربان اظهار کرد: عید قربان، عید رهایی از اسارت و مبارزه با نفس و فرصتی برای محکم کردن پیمان با خداوند است.

وی گفت: این عید بزرگ پیامی از سوی خالق متعال است که بر اساس آن انسان با دل بریدن از دنیا و دل سپردن به فرمان حضرت دوست، می تواند به عالی ترین درجات که همان قرب الهی است، دست یابد.

به گزارش ایرنا، انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه برگزار می شود.

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha