نیکزاد: رفع ناترازی انرژی اولویت اصلی ستاد انرژی قالیباف است

تهران-ایرنا-رئیس ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در ستاد مرکزی انرژی آقای قالیباف، باید اولویت اصلی ما بر رفع ناترازی انرژی باشد و راهکارهای کارشناسی ارائه کنیم زیرا در غیر این صورت کشور به بن‌بست می‌رسد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، عصر امروز نخستین همایش ستاد مرکزی انرژی محمد باقر قالیباف با حضور مدیران و کارکنان صنایع نفت، پتروشیمی، برق و آب و با سخنرانی علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف، فریدون حسنوند رئیس ستاد انرژی قالیباف، شوشتری مشاور قالیباف و تعداد زیادی از مدیران و کارشناسان صنعت انرژی کشور برگزار شد.

علی نیکزاد در این همایش با اشاره ویژگی‌های شخصیتی محمدباقر قالیباف اظهار کرد: فردی می‌تواند راه رئیس‌جمهور شهید ما را ادامه دهد که متدین و کارآمد باشد و این دو ویژگی در کارنامه اجرایی قالیباف وجود دارد.

وی افزود: قالیباف اعتماد راسخ به سربازی رهبر انقلاب را دارد و حکمرانی را بیش از همه می‌شناسد. ایران یک کشور نفتی است که نان مردم به توسعه صنعت نفت بستگی دارد.

نیکزاد تاکید کرد: بنده به علی اکبر محرابیان وزیر نیرو گفتم که وظایف حوزه انرژی بسیار سنگین است و انتظارات از شما بالاست، به‌ طوری که حتی اگر آب زمزم و برق ادیسون را هم برای مردم تامین کنید تازه وظیفه‌ اولیه خود را انجام داده‌اید.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف گفت: در کمیته انرژی قالیباف، باید اولویت اصلی ما بر رفع ناترازی انرژی باشد و راهکارهای کارشناسی ارائه کنیم زیرا در غیر اینصورت کشور به بن‌بست می‌رسد.

قالیباف ترکیبی از اجرا و تقنین را در کارنامه دارد
فریدون حسنوند رئیس ستاد انرژی قالیباف در همایش ستاد مرکزی انرژی اظهار داشت: ستاد انرژی قالیباف متعلق به یک فرد، جریان و گروه نیست و همه افراد می‌توانند برای توسعه صنعت نفت در ستاد همسنگر شهید قاسم سلیمانی همکاری کنند.

وی اشاره کرد: بنده با ۴ رئیس مجلس از آقایان کروبی، حدادعادل، لاریجانی و قالیباف همکاری کردم و شهادت می‌دهم که قالیباف از همه آنها بهتر و ترکیبی از اجرا و تقنین را در کارنامه دارد و هم‌اکنون در نظرسنجی‌ها اول است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha