تمهیدات لازم برای تامین امنیت انتخابات در گلستان اندیشیده شد

گرگان- ایرنا- رییس ستاد انتخابات گلستان گفت: تمهیدات لازم برای حفظ سلامت و امنیت برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان شمالی اندیشیده شد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری گلستان، سیدعلی مهاجر در نشست با مسوولان برگزاری انتخابات شهرستان گرگان اظهار کرد: به‌عنوان مجری برگزاری انتخابات وظیفه داریم در چارچوب مولفه‌های اصلی انتخابات از جمله سلامت، بر رعایت قانون و صیانت از آراء تمرکز کرده و شرایط مناسبی را برای برگزاری انتخابات پرشور فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: مجریان انتخابات با رعایت اصل بی‌طرفی، نباید نسبت به جریان و نامزدها گرایش داشته باشند و نظر شخصی خود را در امور انتخابات دخالت دهند.

مهاجر گفت: با مجریان انتخابات که موجب خدشه‌دار شدن سلامت انتخابات شود با قاطعیت برخورد می‌شود.

وی یادآور شد: استان گلستان همواره رتبه‌ بالایی در مشارکت انتخابات داشته و لازم است با فراهم کردن شرایط مناسب برای حضور با شکوه مردم در انتخابات هشتم تیر، رتبه استان در مشارکت تقویت شود.

براساس گزارش اخیر رئیس ستاد انتخابات گلستان، هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان پیش بینی شده است.

شمار واجدین شرایط شرکت در انتخابات گلستان برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۷۳۵ نفر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha