۷۹۰ شعبه اخذ رای در استان بوشهر آماده شد

بوشهر- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ۷۹۰ شعبه اخذ رای شامل ۵۶۵ شعبه ثابت و ۲۲۵ شعبه سیار برای اخذ آرا مردم در نظر گرفته شده که از این تعداد ۴۷۱ شعبه شهری و ۳۱۹ شعبه روستایی هستند.

به گزارش ایرنا؛ «اکبر پورات» روز شنبه در جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین ریاست جمهوری استان بوشهر اظهار کرد: با تشکیل ستاد انتخابات و کمیته ها در استان، ستاد انتخابات در شهرستان‌های استان نیز شکل گرفته است.

وی افزود: تمامی زیرساخت های مورد نیاز در راستای انتخاباتی باشکوه در راستان تدارک دیده شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: ۲۷ هیات اجرایی در سطح استان بوشهر تشکیل شده است.

پورات ادامه داد: در زمینه فضاسازی محیطی اهتمام ویژه ای شده و ادارات و شهرداری ها نیز موظف شده اند در همین راستا تبلیغات لازم برای حماسه انتخابات و مشارکت حداکثری داشته باشند.

برگزاری همایش های انتخاباتی برای افزایش مشارکت

وی بیان کرد: نشست های تبیینی در سطح استان در حال انجام است و تمامی دستگاه های اجرایی در مدت زمان باقیمانده به برگزاری همایش انتخاباتی جهت افزایش مشارکت شده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به شروع تبلیغات داوطلبان و راه اندازی ستادهای آنان در سطح شهرستان ها ملاحظات و مصادیق مجاز و غیرمجاز تبلیغات انتخاباتی به نمایندگان نامزدها اعلام شده است.

بیشتر بخوانید

آغاز بکار کمیته‌های ستاد انتخابات در استان بوشهر

معاون استاندار بوشهر: پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی شعب اخذ رای استان به وزارت کشور اعلام شد

معاون استاندار بوشهر: مردمی‌سازی راهبرد اصلی دولت سیزدهم است

پورات بیان کرد: طبق ماده ۲۱ قانون انتخابات مبنی بر ضرورت همکاری و در اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات، موضوع به همه دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

فعالیت انتخاباتی کارمندان در ساعات اداری ممنوع

وی افزود: مطابق ماده ۶۸ قانون انتخابات ریاست جمهوری هرگونه فعالیت انتخاباتی توسط کارکنان در ساعات اداری ممنوع است و ضرورت دارد به منظور رفع هر گونه شائبه جانبداری و فعالیت له یا علیه داوطلبان چنانچه فردی از مدیران قصد حضور در عرصه تبلیغات را دارد از هم اکنون مرخصی بگیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: هر گونه استفاده و در اختیار گذاشتن امکانات دولتی برای استفاده له یا علیه نامزدهای انتخابات ممنوع است و مراقبت لازم از سوی ستاد انتخابات، دستگاه های نظارتی و امنیتی با قوت انجام می شود.

مشارکت ۵۵ درصدی مردم استان در نظرسنجی ها

پورات گفت: در حال حاضر مشارکت ۵۵ درصدی در نظرسنجی ها مطرح شده و ما در استان پیش بینی مشارکت گسترده داریم که می بایست در این فرصت اندک تمامی ظرفیت ها به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های شهری و روستایی برای دعوت مردم به مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو استفاده کرد، افزود: همچنین تا مستقر شدن دولت جدید هیچ تغییراتی در عرصه مدیریتی در استان اتفاق نمی افتد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha