معاون استاندار بوشهر: کافه گفت و گو در بوشهر راه اندازی می شود

بوشهر_ ایرنا_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: کافه گفتگو با هدف تبیین خدمات دولت و ایجاد مشارکت حداکثری به ویژه نسل جوان و نوجوان در انتخابات پیش رو در سراسر شهرهای استان بوشهر راه اندازی خواهند شد.

به گزارش ایرنا، اکبر پورات شامگاه جهارشنبه در نشست با اعضای ستاد اجرایی انتخابات در شهرستان دشتی اظهار کرد: در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو از ظرفیت همه بخش ها از جمله حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استفاده شود.

وی افزود: همچنین مدیران استانی باید در مساجد و نماز جمعه در جهت بیان خدمات دولت سیزدهم و زمینه‌سازی مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای حضوری فعال داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی به ویژه شهرداری و دهیاری‌های سراسر استان در زمینه تبلیغات و فضاسازی شهری برای مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اقدامات لازم و شایسته انجام دهند.

پورات یادآور شد: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و مدیران باید خدمات دولت را به نحو شایسته اطلاع رسانی و انعکاس دهند.

وی بیان کرد: با حضور در فرمانداری شهرستان دشتی، زیرساخت‌های مورد نیاز و روند آمادگی این شهرستان برای حماسه انتخابات هشتم تیر ماه مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: شهرستان دشتی از آمادگی کامل جهت برگزاری انتخاباتی با شکوه برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha