۴۲۵ دانش آموز مددجوی زنجانی، خدمات تحصیلی تقویتی دریافت کردند

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۴۲۵ دانش آموز تحت حمایت این نهاد در آستانه کنکور سراسری از خدمات تحصیلی تقویتی با هدف تقویت بنیه علمی و آموزشی بهره مند شدند.

روح اله صالحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارائه خدمات تحصیلی و تقویت بنیه تحصیلی و آموزشی دانش آموزان تحت حمایت از اولویت های کمیته امداد در حوزه فرهنگی است.

وی با بیان اینکه ۲۷۰ دانش‌آموز پایه دوازدهم و ۱۵۵ دانش آموز پشت کنکوری تحت حمایت این نهاد در استان هستند، افزود:دانش‌آموزان تحت حمایت به منظور موفقیت بیشتر در کنکور سراسری، ضمن تفاهم با موسسات آمادگی کنکور در این کلاس‌ها و آزمون‌های آزمایشی شرکت می کنند.

صالحی با تاکید بر اینکه حمایت از دانش‌آموزان کنکوری تا زمان انتخاب رشته ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: یکی از الزامات تکمیل چرخه پشتیبانی از دانش‌آموزان کنکوری، امکان ارایه خدمات مشاوره تحصیلی تا زمان انتخاب رشته تحصیلی است و در همین راستا، اقدامات لازم در خصوص ارائه خدمات انتخاب رشته تحصیلی به دانش‌آموزان انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته قریب به ۱۰۰ دانش آموز زنجانی در رشته‌های برتر دانشگاهی از جمله رشته های پزشکی قبول شدند، ادامه داد: تلاش می‌کنیم با شناسایی استعدادهای برتر و هدایت تحصیلی فرزندان معنوی تحت حمایت این نهاد در دانشگاه‌های معتبر و رشته های برتر افزایش یابد.

صالحی حمایت از نخبگان زیر پوشش را یکی از رویکردهای اصلی این نهاد دانست و افزود: کمیته امداد برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت یک وظیفه عام و برای رشد نخبگان یک وظیفه ویژه دارد که با این نگاه به توانمندسازی بیشتر جامعه هدف کمک می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در زمینه‌های علمی، پژوهشی، ورزشی و فرهنگی نسبت به شناسایی مددجویان نخبه اقدام شده است، افزود: تعامل و هم‌افزایی با سایر نهادها و سازمان‌ها و شناسایی و اولویت‌بندی مشکلات نخبگان در حوزه دانش آموزی و دانشجویی در دستور کار کمیته امداد استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha