۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85517625
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر آموزش و پرورش: ۳۰ هزار پایگاه تابستانی در کشور فعال است 

زنجان - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: ۳۰ هزار پایگاه تابستانی برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان در کشور فعال است.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدحسین پورثانی روز یکشنبه در آیین افتتاح برنامه های اوقات فراغت دانش‌آموزان در زنجان، افزود: شعار امسال برنامه های اوقات فراغت، «تربیت بدون توقف» در راستای رسیدن به مدرسه تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان در تابستان با اختیار و اراده خود وارد فعالیت ها می شوند بنابراین بهترین فرصت برای تربیت و تعالی آنان در اختیار مربیان است.

پورثانی بر ضرورت استفاده از ظرفیت های مردمی در امور تربیتی اشاره کرد و گفت: اگر آموزش و پرورش می خواهد موفق باشد باید از ظرفیت های مردمی بهره ببرد و دست کسانی را که در حوزه های تربیتی فعال هستند، ببوسد.

وی با بیان اینکه آغوش آموزش و پرورش برای کنشگران مردمی جبهه تربیتی باز است، خاطرنشان کرد: دغدغه و هدف اصلی ما تربیت نسلی در تراز انقلاب اسلامی متناسب با افق بلند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این برنامه انتخاب این استان به‌عنوان میزبان را مایه افتخار و خرسندی دانست و گفت: خوشحالیم که امسال مانند سال قبل در استان زنجان در قالب دبیرخانه کشوری برنامه‌ها و فعالیت‌های تابستانی در خدمت همه عزیزان و همکاران گرامی هستیم.

علی اسماعیلی برگزاری برنامه‌های تابستانه‌ سال گذشته را موفق‌آمیز توصیف کرد و افزود: در تابستان سال گذشته اتفاقات خوبی در عرصه تربیت نوجوان رقم خورد که امسال هم تلاش داریم برنامه‌های متعددی را برای عزیزان دانش‌آموز برگزار کنیم.

وی ادامه داد: فعالیت مدارس و کارهای تربیتی هیچ‌گاه تعطیل نخواهد شد و تعطیل پذیر نیست و باید از این ظرفیت به نحو احسن در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استفاده کنیم.

اسماعیلی اظهار داشت: امسال پیش‌بینی شده است به همراه کل استان‌های کشور، در زنجان نیز تعداد ۸۰ هزار نفر دانش‌آموز در ۴۷۰ پایگاه تابستانی در رشته های مختلف مشارکت داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha