دستگیری ۵۱ باند مجرمانه سرقت در تهران٫ ده‌ها میلیارد ریال اموال مردم کشف شد

تهران بزرگ - ایرنا - فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری ۲۲۹ نفر سارق و مالخر در قالب ۵۱ باند مجرمانه خبر داد و گفت: از این باند تعدادی خودرو و تلفن‌های همراهی به ارزش ده‌ها میلیارد ریال که جزو دارایی‌های مردم هستند، کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسن محمدیان روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نفرات در کمتر از ۷۲ ساعت دستگیر شدند، اظهار کرد: کاهش ۲۰ درصدی سرقت در کشور به دلیل همکاری بین دستگاه قضا و پلیس بوده که می‌توان به تکمیل تجهیز پلیس به دستبند و پابند الکترونیکی و افزایش تعداد گشتی‌ها اشاره کرد.

وی با بیان اینکه امروز امکانات پلیس باعث شده که تمام محرمین دیر یا زود، گرفتار قانون شوند، ادامه داد: تعداد پابند و دستبندهای الکترونیکی پلیس پایتخت از تعداد دستگیر شدگان بسیار کمتر است که این موضوع نشان از اشراف کامل پلیس بر تحرکات مجرمین با ابزار سنتی و قدیمی دارد.

سردار محمدیان با اشاره به برخورد قاطع پلیس با مجرمین، تاکید کرد: هشدارمان به سارقین این است که مبارزه بی امان با آنها ادامه خواهد داشت و بارها این اطمینان را به مردم داده‌ایم که پلیس در خدمت امنیت آنها از خود گذشتگی خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha