معاون استاندار بوشهر: آزمون استخدامی برای جذب ۶۷ نفر برگزار شد

بوشهر- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: مرحله دوم آزمون استخدامی «طرح شهید زین‌الدین» به منظور استخدام ۶۷ نفر در دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

«اصغر جعفری» روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این آزمون از افتخارات دولت شهید آیت‌الله رئیسی است که بنای آن در دولت سیزدهم گذاشته شد.

وی افزود: با مراحلی که در سطح ملی و استانی طی شده روز گذشته این آزمون به همت جهاد دانشگاهی در بوشهر برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر تصریح کرد: در این آزمون ۴۱۳ نفر شامل ۱۶۳ نفر از بانوان و ۲۵۰ نفر از آقایان شرکت کردند.

جعفری ادامه داد: هشت دستگاه اجرایی در استان شامل صمت، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، محیط زیست، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و صنایع دستی، شیلات و منابع طبیعی و آبخیزداری جزو دستگاه‌هایی هستند که در این آزمون دارای سهمیه هستند.

وی با بیان اینکه این تعداد شرکت‌کننده برای ۶۷ جایگاه سازمانی در استان رقابت می‌کنند، افزود: نتایج آزمون چند برابر ظرفیت اعلام خواهد شد تا بعد از آن وارد مراحل مصاحبه برای جذب و استخدام شوند.

بیشتر بخوانید

آغاز نام نویسی آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر

آغاز نام نویسی آزمون استخدامی در بوشهر

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر عنوان کرد: یکی از مراحل مصاحبه این افراد در کانون ارزیابی شایستگی‌های مدیران جهاد دانشگاهی دنبال می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر نیز در گفت‌وگو با ایرنا گفت: آزمون طرح شهید زین‌الدین در ۲ حوزه امتحانی بوشهر برگزار شد.

«علی احمدی زاده» افزود: نتایج آزمون ۲۱ روز آینده از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام می شود.

وی ادامه داد: ثبت نام برای آزمون جذب نیرو در نیروگاه اتمی بوشهر آاز شده و ظرفیت بسیار خوبی برای استخدام و جذب مهیا است.

رییس جهاد دانشگاهی بوشهر یادآور شد: نتایج استخدام کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir اعلام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha