۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85509641
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرعت وزش باد در "فامنین" همدان به ۷۶ کیلومتر بر ساعت رسید

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه رگبار باران و باد شدید لحظه ای در مناطق شمالی و شرقی طی ۲۴ ساعت گذشته پدیده غالب جوی استان بود گفت: در این مدت سرعت وزش باد در "فامنین" به ۷۶ کیلومتر بر ساعت رسید.

"روح‌الله زاهدی" روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در بخش‌هایی از مناطق شرقی همچون فامنین، قهاوند، شیرین‌سو و ملایر نیز بارش‌هایی را در حد یک میلی‌متر شاهد بودیم.

وی ادامه داد: طی شبانه‌روز گذشته بارش‌هایی را در منطقه شمال شرق استان شاهد بودیم که بیشترین بارش‌ها در "تجرک" فامنین با ۱۱ میلی‌متر و در "سایان" و "شوند" رزن ۱۰ میلی‌متر گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: از امروز /شنبه/ تا پنج روز آینده در ساعات بعدازظهر عمدتا در مناطقی از شمال شرق استان رشد ابرها را داریم و ممکن است بارش‌هایی را به شکل خفیف و پراکنده به همراه داشته باشد.

زاهدی بیان کرد: به طور کلی آسمان استان صاف و آفتابی همراه با افزایش نسبی دمای طی روز، رفته رفته تا اواخر هفته پیش‌بینی می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین پیش‌بینی می‌شود دمای طی روز به حدود ۳۵ تا ۳۶ درجه سلسیوس برسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ و ۳۱ درجه سلسیوس گزارش شده است.

زاهدی اظهار کرد: رزن، بهار، گل‌تپه دمای ۱۰ درجه با ایستگاه فرودگاه همدان به عنوان دمای کمینه و اسدآباد با ۳۴ درجه سلسیوس گرم‌ترین ایستگاه استان گزارش شده است.

به گزارش ایرنا؛ آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha