حاشیه‌نگاری تجمع هواداران قالیباف/ شعار برای رئیس‌جمهور شهید و قالیباف+ فیلم

تهران- ایرنا- هواداران محمدباقر قالیباف با شعار «رئیسی، شهید جمهور ماست»، «قالیباف، رئیس جمهور ماست» حمایت خود را از او به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، نشست انتخاباتی محمدباقر قالیباف با فعالان ستادی خود عصر شنبه - ۲۶ خرداد- در مسجد امام صادق(ع) میدان فلسطین برگزار شد، در بدو ورود به میدان فلسطین بنر بزرگی از تصویر قالیباف نصب شده و ازدحام جمعیت مشاهده می‌شد.

روز گذشته اعلام شده بود که این نشست در ساعت ۱۶ برگزار می شود که با اعلام امروز ستاد قالیباف به ساعت ۱۵ تغییر پیدا کرد، اما در نهایت در ساعت ۱۵ و ۳۵ دقیقه با ورود محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات و علی نیکزاد رئیس ستاد وی به مسجد امام صادق(ع) نشست به صورت رسمی آغاز شد.

در بدو ورود به مسجد امام صادق(ع) اکثر حاضران در جلسه، جوانانی هستند که با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی منتظر حضور قالیباف هستند.

حاشیه‌نگاری تجمع هواداران قالیباف/ شعار برای رئیس‌جمهور شهید و قالیباف+ فیلم

«رئیسی، شهید جمهور ماست» / «قالیباف، رئیس جمهور ماست»

علی نیکزاد رئیس ستاد قالیباف و نماینده مردم اردبیل، احمد امیر آبادی فراهانی نماینده سابق قم، سیدکاظم موسوی نماینده سابق اردبیل و چند نفر از کارمندان مجلس هم در این جلسه حضور دارند. قبل از آغاز مراسم رسمی، مداح در پشت تریبون پر از میکروفن حضور یافت و اشعاری در مدح امیرالمومنین (ع) خواند که با همراهی حاضرین فضای جلسه با نام حضرت مولا عطر آگین شد.

دقایقی بعد محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جلسه حضور یافت و افراد حاضر در جلسه با شعار «رئیسی، شهید جمهور ماست»، «قالیباف، رئیس جمهور ماست» حمایت خود را از وی اعلام کردند.

حاشیه‌نگاری تجمع هواداران قالیباف/ شعار برای رئیس‌جمهور شهید و قالیباف+ فیلم

از نکات قابل توجه این نشست این بود که با توجه به حضور برخی از ناشنوایان در جمع هواداران قالیباف، مترجم ناشنوانیان مطالب مطرح شده در این نشست را همزمان ترجمه می‌کرد.

بعد از ورود قالیباف، دیگر فضای مسجد گنجایش جمعیت را نداشت و صدها نفر از هواداران او که تا ورودی مسجد او را دنبال می‌کردند، فرصت داخل شدن به مسجد را نداشتند لذا از همان بیرون مسجد سخنرانی این نامزد انتخاباتی را گوش می‌دادند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دهه ۹۰ شرایط کشور خوب نبود، گفت: مجلس یازدهم و دولت سیزدهم ریل مسیر انقلاب را به مسیر اصلی تغییر دادند، نباید در این شرایط حساس تصمیمی بگیریم که به شرایط آن دهه برگردیم، بعد از بیان این سخنان جمعی از حاضرین در جلسه به نشانه تایید شعارهای در حمایت از قالیباف سر دادند.

حمایت ۳۵۰ نماینده ادوار مجلس

در کنار در ورودی مسجد، فریدون حسنوند رئیس سابق کمیسیون انرژی مجلس و نماینده مردم اندیمشک را دیدم؛ وی مسئول ستاد هماهنگی نمایندگان ادوار حامی قالیباف است دقایقی به سلام واحوالپرسی گذشت از شرایط و فضای انتخاباتی سوال کردم؛ مدعی شد که بیش از ۳۵۰ تن از نمایندگان ادوار مجلس از قالیباف حمایت می کنند.

برخی از نمایندگان سابق دوره یازدهم از جمله وحید جلال زاده، نماینده سابق ارومیه، رسول فرخی میکال نماینده سابق لاهیجان، علی رضایی نماینده سابق کنگاور، امیر قلی بروجنی نماینده سابق مردم بروجن، پرویز اوسطی نماینده سابق دهگلان، غلامرضا منتظری نماینده سابق گرگان، محمد سرگزی نماینده فعلی زابل، احمد رسولی نژاد نماینده سابق دماوند، محمد خدابخشی نماینده سابق الیگودرز و محمد وحیدی نماینده سابق بجنورد در این جلسه حضور یافتند.

حاشیه‌نگاری تجمع هواداران قالیباف/ شعار برای رئیس‌جمهور شهید و قالیباف+ فیلم

بعد از اتمام جلسه برخی از اقشار مردم در میدان فلسطین با در دست داشتن پلاکاردهای حمایت خود از قالیباف را اعلام کردند؛ قالیباف بعد از اتمام جلسه در حلقه جمعیتی عکاسان حاضر در جلسه از مسجد خارج شد چون قرار است در ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه برای تشریح برنامه‌های انتخاباتی خود در برنامه «با مردم» در شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی حضور یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha