۷۰ درصد مطالبات گندم‌کاران کرمان پرداخت شد 

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: ۷۰ درصد مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شده است و باقیمانده آن نیز تا پایان هفته جاری به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار روز شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: ۲۲۷ هزار تن گندم طی سال جاری در استان خریداری شد و خرید گندم همچنان ادامه دارد و شاهد افزایش تولید نسبت به سال قبل هستیم.

وی با اشاره به لزوم بارگذاری آمار و اطلاعات استان کرمان در راستای نقشه‌های SDI (زیرساخت داده‌های مکانی)، افزود: برای ایجاد ایستگاه‌های جدید نقشه‌برداری آمادگی کامل را داریم، البته سازمان نقشه‌برداری هم ردیف و اعتبار دارد برای بازسازی و نوسازی ایستگاه‌های جدید کمک کند.

استاندار کرمان یادآور شد: با تجمیع نقشه‌های شهرهای جدید موافق هستیم، مواردی از نقشه‌ها نیاز به بروزرسانی دارد و مواردی نیز انجام نگرفته است که باید به سرعت نسبت به تهیه آنها اقدام شود.

فداکار به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز اشاره داشت و تاکید کرد: همه مدیران و دستگاه‌های استانی و شهرستانی در این حوزه آمادگی کامل را داشته باشند.

تصویب ۱۶ برنامه در راستای برنامه هفتم توسعه

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان نیز در این نشست از تصویب ۶ بسته اجرایی متشکل از ۱۶ برنامه استان در راستای برنامه هفتم توسعه خبر داد و گفت: یکی از این برنامه‌ها؛ رصد و پایش آمار و اطلاعات استان است.

استاندار: ۷۰ درصد مطالبات گندم‌کاران در کرمان پرداخت شد 

محمدرضا وحیدی، از لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی برای بارگذاری آمار و اطلاعات استان در راستای تهیه نقشه‌های SDI (زیرساخت داده‌های مکانی) سخن گفت و افزود: این نقشه‌ها در راستای اطلس سرمایه‌گذاری، پنجره واحد مدیریت زمین، اشتراک گذاری میان سامانه‌های آمایش، تدوین اطلس‌های استانی و ملی لازم است.

وی همچنین به پرداخت تمام مانده مرخصی و پاداش پایان خدمت ۱۹۴ بازنشسته دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و افزود:‌ ۱۸۵ بازنشسته نیز سال گذشته در دستگاه‌های اجرایی استان داشتیم که تمام مانده مرخصی آنها پرداخت شده و پاداش پایان خدمت آنها در سطح کشور در حال پیگیری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha