صعود غریبانه تیم بسکتبال گرمسار به لیگ حرفه‌ای کشور/ مسوولان حمایت کنند + فیلم

سمنان - ایرنا - مدیرعامل باشگاه شوان پارسه گرمسار با اشاره به صعود تیم بسکتبال این باشگاه به لیگ حرفه‌ای کشور، حمایت همه جانبه مسوولان از این تیم را خواستار شد و گفت: تامین سالن ورزشی مناسب برای برگزاری مسابقات از مطالبه‌های مهم این باشگاه است.

محمدتقی حسینی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت باشگاه شوان پارسه در بسکتبال از سه سال پیش در لیگ دسته ۲ کشور شروع شد و طی یک سال گذشته در لیگ ملی شرکت کرد.

وی ادامه داد: تیم شوان پارسه که در مسابقات لیگ سال گذشته پس از حضور در جمع هشت تیم برتر حذف شده بود امسال با حمایت‌های مالی ورزش‌دوستان افتخارآفرینی کرد و با راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی و صعود به جمع چهار تیم برتر، جواز حضور در لیگ حرفه‌ای کشور را دریافت کرد.

وی با اشاره به اینکه در سطح کشور ۳۲ تیم در مسابقات لیگ ملی به رقابت پرداختند، خاطرنشان کرد: با تلاش کادر فنی و اعضای این تیم توانستیم در این دوره از مسابقات امتیاز لازم برای ورود به لیگ حرفه‌ای کشور را کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه شوان پارسه گرمسار با بیان اینکه صعود این تیم به لیگ حرفه‌ای بسکتبال اتفاق نادری در بین ورزش‌های تیمی این شهرستان به شمار می‌رود، ابراز کرد: این امر به افزایش توانمندی ورزش بسکتبال در استان سمنان و ترغیب جوانان و نوجوانان به این ورزش منجر خواهد شد.

وی با گلایه از حمایت نکردن مسوولان از تیم بسکتبال شوان پارسه گرمسار ادامه داد: حضور مسوولان شهرستان در مسابقات و حمایت از ورزشکاران مطالبه‌ای است که از آنان داریم.

حسینی تصریح کرد: حمایت‌های سخت‌افزاری از جمله سالن ورزشی مناسب نیز از دیگر مطالبات تیم شوان پارسه برای برگزاری مسابقات لیگ حرفه‌ای به میزبانی گرمسار و نیازمند توجه ویژه اداره ورزش و جوانان است.

وی با تاکید بر اینکه در صدد پویایی ورزش بسکتبال در استان سمنان و شهرستان گرمسار هستیم، گفت: صعود به فینال و کسب مقام قهرمانی در مسابقات ملی بسکتبال برای اعضای باشگاه شوان پارسه هدف‌گذاری شده است.

مدیر عامل باشگاه شوان پارسه گرمسار اضافه کرد: حضور ۲ نماینده شامل تیم‌های شوان پارسه گرمسار و پایش پارت شاهرود در لیگ حرفه‌ای در فصل آینده، اتفاق مطلوب و خوشایندی برای ورزش استان سمنان محسوب می‌شود.

وی ایجاد شور و نشاط بین جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به ورزش را مهمترین هدف تشکیل باشگاه شوان پارسه گرمسار عنوان کرد و گفت: تاکنون توانستیم حدود ۱۵ نفر از جوانان بومی و غیربومی را در این تیم گردهم آوریم و به ایجاد شور و نشاط در جامعه کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، از مجموع پنج هزار ورزشکار رشته بسکتبال استان سمنان و با احتساب ورزشکاران در بخش‌های مختلف از جمله دانشگاهی و کارگری، بیش از سه‌هزار و ۷۰۰ ورزشکار آقا و خانم و یکهزار ورزشکار این استان در رشته بسکتبال دارای بیمه ورزشی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha