تشویق به مشارکت باشکوه در انتخابات رسالت مهم رسانه‌هاست

ارومیه- ایرنا- معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم همواره یکی از مهمترین مولفه های انتخاباتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است، گفت: تشویق به مشارکت باشکوه در انتخابات هشتم تیر نیز رسالت مهم رسانه‌هاست.

به گزارش ایرنا، حمید مصطفوی روز یکشنبه در همایش رسانه و انتخابات که با حضور مدیران رسانه های مختلف در آذربایجان غربی برگزار شد، افزود: انتشار هرگونه نظرسنجی کاذب درمورد نامزدهای انتخاباتی، انتشار علائم تحریم انتخابات و یا تخریب در فضای مجازی جرم محسوب شده و مورد پیگرد قرار گرفته و برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: رسانه ها مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کرده و برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فرمایش مقام معظم رهبری را فصل الخطاب قرار دهند.

وی تاکید کرد: نباید قلم خبرنگار بوی عدم مشارکت در انتخابات دهد و مردم را از مشارکت درانتخابات ناامید کند که این عمل کارکردن در جبهه دشمن است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان غربی اظهار کرد: نپرداختن به موضوعات تفرقه افکنانه و تاکید بر مشارکت حداکثری از مهمترین مواردی است که رسانه ها باید مورد توجه جدی قرار دهند.

مصطفوی گفت: هرگونه محتوایی که منجر به کاهش مشارکت در انتخابات، تجمع اعتراضی، اعتصاب، تحصن و توقف و اخلال در انتخابات شود، از مصادیق مجرمانه است و مورد برخورد قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: نباید از کانال های دولتی به طرفداری یا علیه نامزدهای انتخاباتی استفاده شود که این اقدام نیز از جمله جرایم است.

تشویق به مشارکت باشکوه در انتخابات رسالت مهم رسانه‌هاست

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان، اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان‌غربی نیز برگزار می‌شود که تبلیغات این دوره از روز ۲۱ خردادماه جاری در کشور آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha