۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۰
کد خبر: 85511276
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بهاباد یزد: سلامت انتخابات هدف مجریان باشد

یزد- ایرنا- فرماندار بهاباد یزد گفت: سلامت انتخابات از سوی مجریان امر و برنامه‌ریزی برای مشارکت بالای مردم هدف اصلی و در اولویت باشد.

به گزارش ایرنا، "علیرضا تیموری" روز یکشنبه در شورای اداری بهاباد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت و تبریک دهه امامت و ولایت و روز عرفه افزود: برای برگزاری این دوره از انتخابات تمامی امکانات و ظرفیت‌ دستگاه‌های مختلف به کار گرفته خواهد شد و برای برگزاری انتخابات پیش رو تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

وی با قدردانی از همکاری مسئولان و همراهی مردم شهرستان در اجرای برنامه‌های مختلف ادامه داد: دشمنان تمام توان خود را به کار می‌گیرند تا مردم را نسبت به انتخابات ناامید کنند اما مردم باید بدون توجه به هجمه دشمنان از این حق قانونی خود دفاع و در پای صندوق‌های رای حاضر و فرد اصلح را انتخاب کنند.

فرماندار بهاباد یزد: سلامت انتخابات هدف مجریان باشد

این مسئول به اهمیت حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای ریاست جمهوری در شهرستان اشاره کرد و گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در منطقه فراهم است و مشکلی نیست و به امید خدا شاهد خلق حماسه‌ای دیگر خواهیم بود.

در این جلسه رییس ستاد انتخابات شهرستان گزارشی از روند برگزاری و نحوه همکاری ادارات در این دوره از انتخابات بیان کرد و همچنین امام جمعه، دبیر ستاد انتخابات، رییس هیئت بازرسی و مسئولان کمیته‌های پشتیبانی و امنیتی ستاد انتخابات مطالب و نکاتی را پیرامون انتخابات هشتم تیرماه ایراد کردند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha