۴۰۰ نیرو در ۲۶ شعبه اخذ رای، انتخابات بهاباد یزد را برگزار می‌کنند

یزد- ایرنا- فرماندار بهاباد یزد گفت: ۴۰۰ نیروی اجرایی، بازرسی و نظارت در ۲۶ شعبه شامل ۱۵ شعبه سیار و ۱۱ شعبه ثابت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در این شهرستان در ۱۱ اسفندماه جاری برگزار می‌کنند.

به گزارش ایرنا، " علیرضا تیموری " سه‌شنبه شب در نشستی با خبرنگاران شهرستان افزود: مقدمات برگزاری انتخابات فراهم است و عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات و صیانت از آرای مردم شهرستان بهاباد را بر عهده دارند .

وی ادامه داد: تمام زیرساخت‌های لازم مانند امکانات ارتباطی، تجهیزات، نیروی انسانی آموزش دیده و لجستیک برای برگزاری هرچه پرشورتر انتخابات مهیا است.

این مسئول با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات به معنای حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران است و این حضور و اتحاد قطعا سیلی محکمی به گوش دشمنان خواهد زد.

تیموری ادامه داد: اینکه ما با حضور در انتخابات به نماینده اصلح رای دهیم قطعا تاثیر بسزایی در حل مسائل مختلف استان و کشور خواهد داشت.

وی گفت: امیدواریم که مردم شهرستان بهاباد و واجدان شرایط در روز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای، نقشه دشمنان را نقش بر آب کرده و اجازه ندهند دشمنانی که چشمشان به این انتخابات است شاد شوند.

در ادامه علی هوشمند رییس ستاد انتخابات شهرستان بهاباد گفت: سه کاندیدای مجلس خبرگان رهبری و ۵۰ نفر کاندیدای مجلس شورای اسلامی در این دوره از انتخابات رقابت داشته و تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۱۰ اسفند تبلیغات قانونی کاندیداها ادامه دارد.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha