پیروزی دشوار انگلیس مقابل صربستان؛ بلینگهام‌ تک‌ستاره‌ سه‌شیرها

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال انگلیس در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، به سختی صربستان را شکست داد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های ملی صربستان و انگلیس در چهارچوب مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال یورو ۲۰۲۴ از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه یکشنبه شب در ورزشگاه فلتینس آرنا با قضاوت دنیله اورساتو برگزار شد که در نهایت با برتری یک بر صفر انگلیس به پایان رسید.

تیم‌های ملی انگلیس، اسلوونی، دانمارک و صربستان در گروه C این رقابت‌ها حضور دارند و قبل از این دیدار تیم ملی اسلوونی مقابل دانمارک به تساوی یک بر یک رسید.

در دقیقه ۱۳ جود بلینگهام با یک ضربه سر زیبا توانست دروازه تیم فوتبال صربستان را باز کند و نیمه اول به سود شاگردان ساوت گیت به پایان رسید.

در نیمه دوم، صربستان نبض بازی را در اختیار گرفت و چند فرصت خوب نیز داشت که به گل منجر نشد.

بازی تدافعی و دور از انتظار انگلیس که یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود، موجب گردید تا رسانه‌های‌ انگلیسی بلافاصله پی از پایان‌ این دیدار، انتقادات شدیدی از نحوه بازی تیم کشورشان‌ داشته باشند.

ترکیب ابتدایی صربستان:

پردراگ رایکویچ، استراهینیا پالوویچ، نیکولا میلنکوویچ، میلوش ولیکوویچ، آندریا ژیوکوویچ، سرگی میلینکوویچ ساویچ، نمانیا گودلی، ساشا لوکیچ، فیلیپ کاستیچ، دوشان ولاهوویچ و الکساندر میتروویچ

ترکیب ابتدایی انگلیس:

جردن پیکفورد، کایل واکر، جان استونز، مارک گوئهی، کایران تریپیه، دکلان رایس، ترنت الکساندر آرنولد، بوکایو ساکا، جود بلینگام، فیل فودن و هری‌کین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha