امام جمعه ارومیه: بی‌تفاوتی نسبت به حضور در انتخابات قابل قبول نیست

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به درپیش بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: بی تفاوتی نسبت به حضور در انتخابات قابل قبول نیست و حضور در این امر مهم وظیفه ای شرعی و عقلی محسوب می شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز عید سعید قربان در ارومیه افزود: همه ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم و در کنار آن، انتخاب اصلح را نیز در دستور کار قرار دهیم.

وی اضافه کرد: طبق آموزه های اسلامی همه ما در سرنوشت جامعه مسوول هستیم و باید زمینه عزت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کنیم که حضور در انتخابات یکی از این عرصه هاست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی تاکید کرد: در کنار مشارکت باشکوه، توجه به معیارهای رهبری و مناظرات کاندیداها و بررسی عملکرد کاندیداها برای انتخاب اصلح نیز بسیار مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین با تبریک عید سعید قربان ادامه داد: قربانی کردن امری برای تقرب به درگاه الهی است.

وی گفت: همه ما باید حضرت ابراهیم را الگو قرار دهیم و آماده باشیم که دار و ندار خود را در راه خداوند فدا کنیم.

امام جمعه ارومیه: بی‌تفاوتی نسبت به حضور در انتخابات قابل قبول نیست

در این آیین معنوی علاوه بر حضور باشکوه مردم ارومیه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی و جمعی از مدیران کل دستگاه ها اجرایی استان حضور داشتند.

نماز عیدین شامل عید سعید فطر و عید سعید قربان از جمله مهمترین آداب مسلمانان به شمار می رود؛ امروز دوشنبه دهم ذی‌الحجه عید سعید قربان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha