۲۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85511823
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح قربانگاه مرکزی عید قربان کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان

اهواز- ایرنا- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت:  قربانگاه مرکزی کمیته امداد در اهواز امروز با هدف تامین گوشت قربانی برای نیازمندان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا جمال شیبه دوشنبه در حاشیه راه‌اندازی این قربانگاه در اهواز بیان کرد: پایگاه و قربانگاه‌ها در کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت نذرهای خیران خوزستانی در عید قربان است.

وی گفت: کمیته امداد در ایام مبارک دهه ولایت برنامه‌های فرهنگی برنامه‌ریزی کرده که این اقدامات با اجرای پویش نذر قربانی همزمان با عید قربان آغاز شده است.

شیبه ادامه داد: پایگاه‌ها به نیت شهدای خدمت با مشارکت خیران اقدام به جمع آوری نذورات نقدی، دام زنده و گوشت اهدایی می‌کنند و بین نیازمندان و محرومان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف‌گذاری جمع آوری نذورات در عید قربان سال جاری به میزان ۶۰۰ میلیارد ریال است و قطعا امسال شاهد افزایش مشارکت مردم در طرح نذر قربانی خواهیم بود.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان۰ گفت: مردم نیکوکار و خیر می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ صندوق امداد ولایت، در این نذر قربانی با هر توان مالی مشارکت کنند.

به گزارش ایرنا ، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری از امروز تا پایان دهه ولایت در سراسر استان آماده دریافت نذورات مردم نیکوکار است.

سال گذشته ۴۰۰ میلیارد ریال نذورات در عید قربان جمع آوری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha