۲۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۱
کد خبر: 85511886
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برائت از مشرکین نباید محدود به ایام حج شود+فیلم

۲۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۱
کد خبر: 85511886
برائت از مشرکین نباید محدود به ایام حج شود+فیلم

لارستان- ایرنا- امام جمعه لارستان گفت: دنیای امروز نباید چشمش را به روی جنایات رژیم صهیونیستی ببندد و برائت از آنها که امروز نماد قطعی مشرکین هستند نباید محدود به ایام حج باشد و باید جهان شمول شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی خرم روز دوشنبه در خطبه دوم نماز عید قربان در مسجد جامع این شهرستان افزود: این عید به ما می آموزد که در راه خدا بالاترین درجه ایثارها یعنی ایثار عزیزان را باید داشته باشیم و ملت ایران به شایستگی این صفت را تجلی بخشیدند و هزاران شهید به خاطر پایداری اسلام تقدیم انقلاب کردند.

موسوی خرم با اشاره به پیام رهبر انقلاب برای حجاج بیت الله الحرام اظهار داشت: امروز می بینیم که یک جمعیت محدود ۶ میلیون نفری صهیونیست به کل کره زمین دهن کجی می کند و جنایاتی که این رژیم صهیونیستی در چند ماه اخیر مرتکب شد، نباید مغفول بماند.

موسوی خرم در پایان تصریح کرد: امیدواریم هرچه زودتر خبر خوش پیروزی مردم مقتدر، قهرمان، پولادین و مظلوم غزه به امت اسلام برسد و شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

برائت از مشرکین نباید محدود به ایام حج شود+فیلم

علاوه بر مردم مرکز شهرستان لارستان، نماز عید سعید قربان در بخش ها و روستاهای این شهرستان از جمله بیرم، صحرای باغ و بنارویه نیز برگزار شد.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز در جنوب استان فارس قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha