۲۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۱۴
کد خبر: 85512002
T T
۱۴ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان مرکزی گشایش شد

۲۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۱۴
کد خبر: 85512002
ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان مرکزی گشایش شد

اراک - ایرنا - ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان مرکزی گشایش شد.

به گزارش ایرنا، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی عصر دوشنبه در آیین گشایش ستاد انتخابات مسعود پزشکیاناظهار کرد: حضور در انتخابات وظیفه تمام مردم است و طیف های سیاسی وظیفه دارند در این فرصت باقی مانده به انتخابات گام های بلندی در جهت حضور پرشور مردم در این فرایند ملی بردارند.

محمود صادقی گفت: نقش رییس جمهور در مناسبات بین المللی و توسعه همه جانبه کشور بسیار موثر است و بر همین اساس فردی که می خواهد آینده کشور را برای چهار سال در دست بگیرد باید نسبت به تمام امور اقتصادی،سیاسی،فرهنگی و بین المللی اشراف کامل داشته باشد.

وی بیان کرد: مسعود پزشکیان انسانی با صداقت، توانمند ،مردمی ،متعهد به آرمان های امام راحل و رهبرمعظم انقلاب است و با تجربه بسیاری که دارد می تواند رییس جمهور موفقی برای اداره امور کشور باشد.

صادقی اضافه کرد: در عصر رسانه و شبکه ها از لحظه ها استفاده و مملکت را از تصمیمات غیر مدیریتی خارج و طعم زندگی را به مردم بچشانیم و امید را در دل ایرانیان مقیم در خارج برای بازگشت به وطن زنده کنیم.

وی با بیان اینکه تخصص گرایی شعار اصلی مسعود پزشکیان است گفت: این رویکرد اساسی می تواند هر فردی را در راستای تخصص،توانایی و توانمندی او در لایه های مختلف مدیریتی ساماندهی کند و بدون شک با این تفکر کارها به سامان می رسد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور در سطح خرد با زندگی روزمره مردم سر و کار دارد افزود: زمانی که وزرای مردمی و متخصص در هیات دولت باشند تصمیمات مهم و کاربردی در کشور اتخاذ می شود.

وی اظهار کرد: جبهه اصلاحات بنا دارد با استفاده از ظرفیت های مردمی و حمایت همه جانبه از نامزد مورد نظر خود هشتم تیر ماه ۱۴۰۳ را به دوم خردادی دیگر تبدیل کند.

صادقی گفت: کشور ایران سرزمینی سرشار از منابع انسانی، استعدادهای سرشار و موقعیت راهبردی است که رییس جمهور و دولتی علم‌گرا می‌تواند از این ظرفیت‌ها در جهت توسعه و آبادانی میهن استفاده کند.

شورای نگهبان، اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha