ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد

شهرکرد - ایرنا - ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری عصر دوشنبه آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، رییس ستاد انتخابات محمد باقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری شامگاه دوشنبه در این آیین با اشاره به این تعبیر رهبر معظم انقلاب که کشور در حال رسیدن به قله است، گفت: در این شرایط دستاوردهای انقلاب هر چه بیشتر خود را نشان می‌دهد و آرمان‌های محقق نشده انقلاب محقق می‌شود، جنگ ترکیبی، هیبریدی و تهاجمی دشمن علیه ما از طرف نظام سلطه بیشتر می‌شود.

مجتبی نوروزی افزود: در این شرایط است که رویدادهایی مانند انتخابات تاثیر خود را برای کشور در عرصه داخلی و بین‌المللی نشان می‌دهد.

مشارکت بالا مهمترین راهبرد انتخابات هشتم تیرماه

وی اظهار کرد: اول وظیفه‌ای که در انتخابات هشتم تیر بر عهده داریم این است که همه تلاش کنیم مشارکتی در تراز انقلاب اسلامی در ایران اتفاق افتد.

رییس ستاد انتخابات قالیباف در چهارمحال و بختیاری گفت: مشارکت پرشور مردم در پای صندوق‌های رای به عنوان آبروی این نظام به شمار می‌رود.

وی گفت: برخلاف اعلام بلندگوهای تبلیغاتی برخی جریان ها از حضور و مشارکت پرشور مردم نگران است، اما با تمام قوا برای ترغیب مردم برای حضور در صحنه انتخابات و خلق حماسه‌ای به یاد ماندنی و در تراز انقلاب اسلامی تلاش می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت آگاه‌سازی در خصوص انتخابات یادآور شد: برخی از مردم تصورشان این نیست که مشارکت سیاسی آن‌ها در عرصه انتخابات تامین کننده بخشی از حقوق اجتماعی آن‌ها است به همین دلیل آگاه سازی مهمترین اصلی به شمار می‌رود که در این شرایط باید به آن پرداخته شود.

نوروزی افزود: اعتماد سازی در حد توان با جهاد تببین و رضایت‌مندی مهمترین وظیفه دلسوزان نظام در این شرایط است.

مشارکت سیاسی مهمترین شاخصه ملت ایران

رییس ستاد انتخابات قالیباف در چهارمحال و بختیاری گفت: مشارکت سیاسی یکی از شاخصه‌های مهم ملت ایران و این کشور به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در این خصوص شناخته می‌شود.

وی تاکید کرد: هرجا حضور مردم در عرصه انتخابات بیشتر باشد فشار دشمن کمتر و بالعکس هر جا مشارکت سیاسی مردم پایین آمده فشار و تهاجم دشمن بر روی مردم و ارکان نظام نیز بیشتر شده است.

به گفته نوروزی، بنابراین در این شرایط حساس برای اینکه فشار دشمن علیه کشور کاسته و پشتوانه‌ای در عرصه دیپلماسی خارجی و بین‌المللی به وجود آید همه باید برای مشارکتی در تراز جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

انتخاب اصلح مهمترین اصل در انتخابات

وی یادآور شد: در دستگاه فکری نظام اسلامی علاوه بر حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات؛ انتخاب اصلح و انتخابی بر مبنای ویژگی‌های امامین انقلاب از جمله اصولی است که باید مورد توجه باشد.

رییس ستاد انتخابات قالیباف در چهارمحال و بختیاری گفت: در کنار ویژگی‌های شخصی و مدیریتی ایشان تناسب با زمان عنصر سومی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران در حال حرکت به سمت قله است و دست برتر و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران به خوبی مشهود است.

به گفته نوروزی ،در این شرایط باید این فضای تکامل و توسعه انقلاب اسلامی و رسیدن به قله دنبال شود و باید کسی را انتخاب کرد که استمرار دهنده این مسیر و ادامه دهنده راه رییس جمهور شهید باشد.

وی با تاکید بر انتخاب کسی که توان مدیریتی لازم برای رساندن انقلاب اسلامی به قله را دارد، گفت: نمی‌توانیم امروز تنها به برنامه‌های اجرا نشده اعتماد کرد و نباید کشور را به دست افرادی سپرد که ممکن است عملکرد لازم را نداشته باشند.

رییس ستاد انتخابات قالیباف گفت: امروز صحنه انتخابات ریاست جمهوری به گونه‌ای است که همه ما باید تلاش مضاعف و شبانه روزی از جنس جهاد دفاع مقدس برای مشارکت پرشور مردم در این صحنه حساس داشته باشیم و اجازه ندهیم قطار انقلاب اسلامی از ریل خود خارج شود.

نوروزی تاکید کرد: براین اساس در مدت زمان باقی‌مانده باید با تلاش شبانه‌روزی و بهره‌مندی از تمام ظرفیت و روش‌های موثر و اقناعی تلاش کنیم که در هشتم تیر به یک پیروزی چشم گیر مبتنی بر حماسه دست پیدا کنیم.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha