استاندار یزد: تداوم مکتب خدمت با حضور حداکثری مردم در انتخابات محقق می‌شود

یزد- ایرنا- استاندار یزد با اشاره به ارائه «مکتب خدمت» در دولت سیزدهم، گفت: حضور مردم بصیر استان در انتخابات ریاست جمهوری باعث تداوم این مکتب در گام دوم انقلاب اسلامی خواهد شد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری یزد، " مهران فاطمی "در آیین بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح صاحب الزمان (عج) یزد با بیان اینکه طی سه سال گذشته در دولت سیزدهم یک «مکتب خدمت» ارائه شد افزود: مکتبی که در آن برای خدمت به مردم و پیگیری آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی و شهیدان تلاش شبانه روزی انجام می‌شود و میدان خدمت مدیران به اندازه جغرافیای ایران است.

وی این مکتب خدمت را در گام دوم انقلاب اسلامی راهگشا دانست و تصریح کرد: تداوم این مکتب باعث گشایش بن‌بست‌ها و مشکلات کشور در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی، بین المللی، علم و فناوری، فرهنگ و هنر و غیره خواهد شد.

استاندار یزد در همین راستا ادامه داد: در «مکتب خدمت» یک مسئول و خادم در برابر خداوند اخلاص، در برابر ولی امر اطاعت محض و در برابر مردم صداقت و خدمت بی‌منت خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه یزد، در مشارکت انتخابات مجلس شورای اسلامی جزو استان‌های برتر کشور بوده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم با بصیرت و معرفت استان در انتخابات ریاست جمهوری نیز با حضور حداکثری خود باعث تداوم مکتب خدمت شوند.

تقاطع غیر همسطح صاحب الزمان (عج) یزد با اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

این پروژه مشکلات ترافیکی زیادی که در مبادی ورودی و خروجی چند محله از جمله مریم آباد و حسن آباد آن وجود داشت را برطرف می‌کند و ضریب ایمنی و امنیت رفت و آمد در این مسیرها را به طور محسوسی افزایش می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha