نماینده ارامنه در مجلس: مشارکت حداکثری در انتخابات نشانه اقتدار نظام است

اصفهان-ایرنا- نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری، نشانه اقتدار نظام و انسجام مردم ماست و این مولفه اهمیت زیادی برای حفظ و تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد.

گغارد منصوریان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات در درجه نخست برای حفظ و تداوم ارزش‌های انقلاب و تحقق آرمان‌های مردم‌سالاری و دین سالاری اهمیت زیادی دارد و از سوی دیگر مشارکت حداکثری در آن نشانه اقتدار نظام و انسجام مردم فرهیخته کشورمان است.

وی تاکید کرد: مشارکت حداکثری و انتخاب نامزد اصلح، ۲ امر مهم در تکوین رویداد سرنوشت‌ساز پیش روست.

منصوریان ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور دارد و شاید در این برهه زمانی بدلایل متعدد انتخاب رئیس دولت چهاردهم مهمترین انتخابات برگزار شده در تاریخ نظام جمهوری اسلامی باشد و برای کشور بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار داشت: بعنوان نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران از عموم هموطنان بویژه هموطنان ارمنی می‌خواهم تا با انتخاب فرد اصلح از بین ۶ کاندیدای تایید صلاحیت شده، فردی را برگزینند که بتواند پیرو خط رییس جمهور شهید باشد.

به گزارش ایرنا، ارمنی‌های اصفهان و جنوب ایران بر اساس اصل ۱۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از اقلیت‌های مذهبی شناخته شده کشور محسوب ‌می‌شوند.

ارمنی‌های اصفهان و جنوب ایران که سابقه چند صد ساله زندگی مسالمت آمیز با مسلمانان را دارند، امور و مسائل دینی، اجتماعی، فرهنگی، رفاهی، خیریه، احوال شخصیه خویش را طبق اصول قانون اساسی و سایر قوانین جاریه کشور بر اساس آداب و رسوم و سنن و قواعد کلیسای «حواری» از طریق خلیفه‌گری ارمنی‌های اصفهان و جنوب ایران حل و فصل می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha