اهواز میزبان هفدهمین المپیاد ورزشی‌ بیماران خاص و پیوند اعضای کشور شد

اهواز - ایرنا - رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان از برگزاری هفدهمین المپیاد ورزشی‌ بیماران خاص و پیوند اعضای کشور در اهواز خبر داد.

جمال فتاحی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این پیکارها با عنوان هفدهمین المپیاد ورزشی‌ بیماران خاص و پیوند اعضا در رشته های تنیس روی میز، شطرنج، دارت و تیراندازی از ۳۱ خردادماه به مدت ۲ روز در اهواز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۱۸ شرکت کننده از سراسر کشور در این مسابقات حضور دارند افزود: این رقابت ها در ۲ بخش آقایان و بانوان در ۲ رده سنی بالای ۳۵ سال و زیر ۳۵ سال برگزار می شود که در پایان نفرات برتر معرفی می شوند.

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان ضمن قدردانی از حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: بی شک برگزاری چنین رویدادی در روحیه و انگیزه ورزشکاران استان اثرگذار است.

وی بیان کرد: با توجه به عملکرد ورزشکاران استان در سال های اخیر، احتمال درخشش آنها در این پیکارها و قهرمانی استان دور از انتظار نیست.

بر اساس این گزارش هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی پیوند اعضا کشور و عنوان سومی رقابت های تالاسمی بانوان کشور شد. همچنین اعزام تیم تنیس روی‌میز آقایان و بانوان به کشور عمان و اعزام تمام گروه‌های بیماران خاص به مسابقات کشوری با کسب ۲۷ مدال از مهمترین اقدامات هیات استان در سال گذشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha