۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۳
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85511154
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اسکیت خوزستان در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت می کند

۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۳
کد خبر: 85511154
اسکیت خوزستان در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت می کند

اهواز - ایرنا - رییس هیات اسکیت خوزستان گفت: با وجود مشکلات فراوان ولی همچنان روی پای خود ایستاده و با کسب قهرمانی‌های مختلف، در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت می‌کنیم.

صادق ظهیری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: هیات اسکیت استان هیچ گونه امکانات زیرساختی نداشته و از پیست هیات موتور سواری و اتومبیلرانی برای بالا بردن سطح آمادگی ورزشکاران استفاده می کنیم.

وی ادامه داد: هیات اسکیت استان در ۲ سال اخیر عناوین مختلفی در رویدادهای کشوری و آسیایی کسب کرده و مسابقات استانی را در حد حرفه‌ای برگزار کردیم. همچنین در حال احداث یک پیست آماتور و آموزشی برای رشته های اسکیت برد و سرعت هستیم. کارهای نقشه کشی پیست اسکیت به پایان رسیده و اکنون در مرحله واگذاری به پیمانکار است.

رییس هیات اسکیت خوزستان گفت: شفافیت و صداقت را از اولویت های کاری خود در هیات استان دانست و گفت: بی شک حاشیه‌ها نمی‌تواند جلوی موتور متحرک اسکیت خوزستان را بگیرد و با تمام توان به کار خود ادامه می دهیم.

وی افزود: تعیین هیات اسکیت برای ۲۴ شهرستان و ۲ بخش در استان، اتفاق بزرگی است که نشان دهنده پتانسیل بالای این رشته در استان است. اسکیت خوزستان در ریل موفقیت قرار داشته و قطعا در آینده نزدیک شاهد قهرمانی‌ فرزندان این استان در مسابقات کشوری و آسیایی خواهیم بود.

ظهیری تصریح کرد: خانم نگین شیخی ورزشکار پرافتخار خوزستان بار دیگر در انتخابی تیم‌ملی حاضر شد و در جایگاه دوم قرار گرفت که پس از تایید نهایی فدراسیون به مسابقات جهانی اسکیت سرعت در ایتالیا اعزام می شود.

رییس هیات استان در خصوص استعفای برخی از اعضای هیات در چند روز اخیر بیان کرد: این استعفاها ورزشی نیست و نباید با این کار اذهان عمومی را خدشه دار کرد. ۶ ماه از پایان مدت حکم خانم گرجیان به عنوان سرپرست نایب رییسی هیات می گذرد، ولی چون از پیشکسوتان این رشته است از برکناری وی امتناع کردیم.

وی افزود: اگرچه خانم گرجیان متخصص این رشته است ولی زمان کافی برای پرداختن به اسکیت را ندارد. وی پیش از این ۲ بار استعفا داده بود که با این موضوع موافقت نکردم زیرا به وی اعتماد کامل داشته و تمام انتصاب‌ها با پیشنهاد خانم گرجیان بود اما از آنجا که دیگر توانایی فعالیت در سمت نایب رییسی را نداشت و در امور غیرمرتبط ورود می کرد در نهایت پس از بار سوم با استعفای او موافقت شد.

رییس هیات اسکیت خوزستان در خصوص استعفای دیگر اعضای هیات بیان کرد: آقای قربانی بیرگانی که سه ماه در هیات فعالیت داشته و وابسته نسبی خانم گرجیان است از کمیته فرهنگی استعفا داد همچنین آقای بهارزاده که به عنوان مشاور رسانه ای در هیات فعالیت داشت از سمت خود کنار رفت. هر ۲ نفر از طریق فضای مجازی استعفا داده که هیچ معنایی ندارد. استعفای آقای واحدی مسئول کمیته آموزش هیات نیز به دلیل مشغول بودن به امر مقدس سربازی و عدم رسیدگی به امورات هیات انجام شد.

وی افزود: استعفای این افراد بی دلیل و رفتار آنها سلیقه ای و غیرورزشی بود که زیبنده جامعه اسکیت خوزستان نیست اما با این وجود کوچکترین خدشه ای به این رشته در استان وارد نمی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha