وزیر کشور ، کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست حضور در انتخابات را دارد

گچساران- ایرنا- وزیر کشور گفت: کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست حضور در انتخابات را دارد و این نشان از ولایتمداری این استان بوده و در همه عرصه ها مردم این منطقه حضور باشکوه دارند.

احمد وحیدی روز سه شنبه در جمع مردم روستاهای دشت مور گچساران افزود: میزان مشارکت گسترده مردم در انتخابات از خصوصیات برجسته مردم استان است .

وی ادامه داد: مردم کهگیلویه و بویراحمد در تمام صحنه ها و در هرجایی که نظام احتیاج داشته در وسط میدان بودند.

وزیر کشور گفت: طرح آبرسانی به روستای آب توت و دیگر روستاهای اهالی منطقه دشت مور در مهاجرت معکوس روستاییان نقش مهمی دارد.

وی بیان کرد: روستاها محل تولید و رشد کشور هستند و در صورتی که خارج از سکنه شود بسیاری از منابع ما هم مشکل آفرین خواهد شد.

وحیدی با اشاره به اینکه نباید روستاها خالی از سکنه شوند تصریح کرد: روستاها دارای فرهنگ خاص و اصیل هستند که باید حفظ شود.

وی ادامه داد: انتقال آب برای یکهزارو ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه دشت مور گچساران از سد کوثر بسیار حائز اهمیت است.

وزیر کشور ، کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست حضور در انتخابات را دارد

وحیدی اظهار کرد: سد چم شیر یادگار شهید آیت الله رئیسی است که سال گذشته از سوی شهید جمهور به بهره براری رسید منافع زیادی نصیب جنوب کشورمان کرد.

وی اظهار کرد: طرح آبرسانی به دشت مور نیز کار بزرگی است که مردم منطقه دشت مور با استقبال از این طرح کارهای بزرگی می توانند انجام دهند.

وحیدی تصریح کرد: درصورتی که روند اجرایی آبرسانی به دشت مور بصورت جهادی انجام شود علاوه بر شتاب پیشفت طرح هزینه کمتری در بر خواهد گرفت.

وی ابراز کرد: با بهره برداری از این طرح دامپروری در این منطقه توسعه پیدا خواهد کرد و می طلبد به ظرفیت این منطقه در زمینه دامپروری نیز توجه کنند.

احیاء ۶۴ کارخانه در کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۴ کارخانه راکد در دولت سیزدهم احیا و به چرخه تولید بازگردانده شد.

سیدعلی احمدزاده گفت: یکی از پروژه هایی که در دولت سیزدهم تلاش شد تا راه اندازی گردد بازنگری و شروع مجددا اجرایی طرح تامین آب اراضی دشت مور از سد کوثر بود.

وی ابراز کرد: تاکنون یکهزارو ۱۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات این‌پروژه تامین شده و در صورتی که نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز از سهم اختیارات خود اعتباری به این طرح اختصاص دهد تا پایان سال آینده این طرح به بهره برداری خواهد رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha