۷۰۰میلیارد ریال از اعتبارات سفر رییس جمهور شهید به کتابخانه های همدان اختصاص یافت

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: ۷۰۰میلیارد ریال از اعتبارات سفر رییس جمهور شهید به کتابخانه های همدان مصوب شد و تخصیص قابل قبولی در این بخش صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز سه شنبه در همایش «هزار و چهل چراغ» اظهار کرد: ۱۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات مصوبه سفر شهید جمهور به استان همدان بوده که معادل اعتبار ۲۰ سال استان در سنوات گذشته است که بخش عمده‌ و معادل ۵۵ درصد از این اعتبار در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه کتاب و کتابخوانی اختصاص پیدا کرده است.

وی ادامه داد: آبرسانی به همدان پس از ۱۷ سال بلاتکلیفی از اعتبارات سفر رییس‌جمهور شهید آیت‌الله دکتر رئیسی و به همت دولت مردمی به سرانجام رسید.

استاندار همدان گفت: پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم، ارتباط با اقشار مختلف و دوری از اشرافی‌گری سیره‌ شهید آیت‌الله دکتر رئیسی بود.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: از کتابداران که با تلاش خود فرهنگ کتابخوانی را در جامعه تعمیم می‌دهند، قدردانی می‌کنم.

وی اظهار کرد: مسیر رشد و پیشرفت علم و دانش در کشور باید با توجه به فرهنگ کتاب‌خوانی هموار شود.

استاندار همدان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به تاسی از امامین انقلاب حضرت امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به علم و دانش توجه ویژه دارد.

قاسمی‌فرزاد افزود: نگاه توسعه‌گرا و انقلابی از ویژگی‌هایی است که برای انتخاب فرد اصلح برای جایگاه ریاست‌جمهوری باید مورد توجه مردم شریف ایران اسلامی باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha