باهم بودن نیاز امروز جامعه است/ افتتاح ستاد انتخابات قالیباف در ارومیه

ارومیه - ایرنا- همسر محمد باقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: باهم بودن و کنار هم قرار گرفتن نیاز امروز جامعه است.

به گزارش ایرنا، "زهرا مشیر" روز سه شنبه در آیین افتتاح ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف همدلی و در کنار هم بودن را نیاز امروز جامعه و کشور عنوان کرد و افزود: این باهم بودن و گردهم آمدن شما باعث می شود قله های ترقی را طی کنید.

وی اظهارکرد: من حامل پیام دکتر قالیباف برای شما هستم و آمده ام تا تشکر و قدردانی ایشان را از شما اعلام کنم.

همچنین در آغاز این مراسم رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در آذربایجان غربی اظهارکرد: جامعه ما رییس جمهوری می خواهد که دل ملت ایران و رهبری را خوشحال کند.

حجت الاسلام محمد خلیل‌پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و همراهانش گفت: در دورانی که رییس جمهور به شهادت رسیده بود تنها شخصی که مردم به او دلگرم بودند مقام معظم رهبری بود.

وی از نمایندگان، نخبگان و اقشار مختلف مردم که از محمد باقر قالیباف برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند قدردانی نمود.

شهین جهانگیری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه آذربایجان غربی رنگین کمان اقوام و ادیان است، گفت: برخلاف تصور دشمنان مردم این سرزمین اعم از عاشوری و ارمنی، کرد و ترک سالیان سال است با صلح و صمیمیت در کنار هم زندگی می کنند و امروز هم همه باهم برای آبادانی استان تلاش می‌کنیم.

وی افزود: انتظار می رود رییس جمهور آینده فارغ از هر گونه تبعیض و با تکیه بر معیار برابری و برادری عمل کند هرچند ما در استان رنگین کمان اقوام و ادیان این برابری را تجربه کرده ایم.

باهم بودن نیاز امروز جامعه است/ افتتاح ستاد انتخابات قالیباف در ارومیه

به گزارش ایرنا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هشتم تیرماه برای کسب کرسی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و حضور در پاستور باهم رقابت می کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان‌غربی نیز برگزار می‌شود که تبلیغات این دوره از ۲۱ خردادماه جاری در کشور آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha