برخورد جدی با مقصران آتش سوزی بیمارستان قائم رشت صورت می‌گیرد

رشت - ایرنا - سرپرست معاونت امور پارلمانی ریاست جمهوری گفت: زوایای مختلف آتش سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت با همکاری استاندار گیلان و همه مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد و با مقصران برابر قانون برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سید محمود حسینی پور که به عنوان نماینده ویژه سرپرست ریاست جمهوری برای پیگیری حادثه بیمارستان قائم (عج) رشت به گیلان سفر کرده است، سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه‌هایی که در موضوع این آتش سوزی مسئولیت دارند نباید از تکلیف شانه خالی کنند بلکه همه باید پاسخگو باشند.

وی با تاکید بر اینکه حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم رشت از همه ابعاد مورد بررسی قرار خواهد گرفت، افزود: با توجه به اینکه این حادثه ابعاد مختلفی دارد حتما باید مورد پیگیری جدی مسئولان قرار گیرد تا مقصر مشخص شود.

سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و رییس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی دولت گفت: بروز چنین اتفاقی در یک بیمارستان خصوصی با استانداردهای لازم قابل پذیرش نیست و حتما مسئولان امر باید پاسخگو باشند.

وی ضمن تسلیت به خانواده‌های جانباختگان‌ آتش سوزی بیمارستان قائم رشت افزود: از سوی سرپرست ریاست جمهوری برای بررسی و پیگیری حادثه این مرکز درمانی و تسلیت به خانواده های داغدار به گیلان آمده‌ام.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز روز سه‌شنبه در پی بروز آتش سوزی در بیمارستان قائم (عج) رشت با حضور در استان و بازدید از این مرکز درمانی از نزدیک در جریان چگونگی وقوع این حادثه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

بازدید معاون وزیر بهداشت از بیمارستان قائم رشت در پی وقوع حریق

به گزارش ایرنا، بیمارستان قائم (عج) رشت بامداد امروز (سه‌شنبه ۲۹ خرداد) دچار آتش سوزی شد که با تلاش نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت کامل مهار شد.

بر اساس بررسی‌های اولیه حریق بیمارستان قائم (عج) رشت از اتاق یو. پی. اس و تاسیسات برق اضطراری در طبقات زیرین بیمارستان شروع شد؛ این موضوع به صورت دقیق توسط کارشناسان در دست بررسی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha