دولت پیشرفت و خدمت عملگرا و کارآمد خواهد بود

ایلام - ایرنا - رئیس ستاد قالیباف در استان ایلام با بیان اینکه دولت پیشرفت و خدمت عملگرا و کارآمد خواهد بود، گفت: رئیس جمهور چهاردهم، بایستی ادامه دهنده گفتمان دولت شهید جمهور باشد.

به گزارش ایرنا، "نصرت الله حیدری زرنه" شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح ستاد مرکزی انتخاباتی محمد باقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایلام، اظهار کرد: شهید آبت الله رئیسی یکی از ذخایر انقلاب اسلامی بود که متاسفانه این ذخیره بزرگ را از دست دادیم.

وی با بیان اینکه گفتمان شهید خدمت، ولایتمداری و همراهی با ولایت بود، افزود: این راه ولایتمداری و تبعیت از ولایت بایستی در گفتمان دولت کارآمد خدمت و پیشرفت محقق شود.

حیدری زرنه یادآور شد: محور برنامه های محمدباقر قالیباف مسأله ولایتمداری است و همه کارگزاران دولت خدمت و پیشرفت آنرا به عنوان یک منشور دنبال خواهند کرد.

رئیس ستاد قالیباف در استان ایلام ابراز کرد: در سایه ولایتمداری، بحرانی ترین مقطع کشور را پشت سر گذراندیم و شما دیدید که همه قدرتهای بزرگ، علیه کشور، ملت و انقلاب اسلامی، تداوم نظم نوین جهانی در منطقه خاور میانه صف کشیدند اما شکست خوردند.

وی بیان کرد: با هدایت های داهیان رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت های بی شائیه دولت شهید رئیسی، بدون اینکه مردم دچار مشکل و تسلسل شوند، انقلاب اسلامی عمق استراتژیک پیدا کرد، با وجو اینکه آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل با همه قدرت، علیه انقلاب اسلامی صف کشیدند، در عملیات وعده صادق سیلی خوردند و توان و جسارتی برای پاسخ نداشتند.

حیدری زرنه یادآور شد: رئیس جمهور چهاردهم باید این گفتمان را ادامه دهد و طبیعتا تبلور این گفتمان در شخصیت محمدباقر قالیباف که خود از خانواده ایثارگران و رزمندگان است و مدیری کارآمد و عملگراست، محقق خواهد شد.

رئیس ستاد قالیباف در استان ایلام با تاکید بر اینکه طبیعتا دغدغه آقای قالیباف کارآمدی نظام اسلامی و دین است، خاطرنشان کرد: دولت پیشرفت و خدمت عملگرا و کارآمد خواهد بود.

به گزارش ایرنا، آیین افتتاح ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف با حضور جمعی از مردم و روسای ستادهای شهرستانی در چهارراه عبداللهی شهر ایلام برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha