رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف در آذربایجان شرقی: عصاره مقبولیت اعتماد است

تبریز- ایرنا- رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف در آذربایجان شرقی گفت: عصاره مقبولیت مردم، اعتماد است و نباید بگذاریم که این عصاره از بین برود و بزرگترین آفت آن نیز بی عدالتی است.

به گزارش ایرنا، "محمدیوسف شاکری" روز جمعه در کمیته دانشگاهیان ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در تبریز، اظهار کرد: جریان افراط و تفریط بر اساس مبانی تعریف نمی‌شود و انحراف از مسیری که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده‌اند، ممنوع است و باید در صراط مستقیم حرکت کنیم.

شاکری گفت: حق سنگین است و با عدل توزیع می‌شود، بنابراین همه کارها و رفتار و اعمال باید حساب شده باشند.

وی با بیان اینکه اکنون کشورهای توطئه گر و استعمارگر که روزی علیه جمهوری اسلامی بودند، در حال تسلیم و یا عقب روی هستند، افزود: نظام جمهوری اسلامی تحت تاثیر امام امت بوده و اساس این نظام، مقبولیت از سوی مردم است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی، اقتدار خود را به دنیا نشان می‌دهد، گفت: برخی این روزها اعلام‌ می‌کنند که روز نهم تیرماه جشن پیروزی می‌گیرند و مفهوم این سخن پیش از انتخابات چیست؟ گویا تاریخ دارد برای ما تداعی می‌شود!

رییس ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف در آذربایجان شرقی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص شهید آیت الله رئیسی، گفت: شهید رئیسی، تراز اجتماعی نظام را بالا برد و این مسیر باید ادامه یابد و امروز تمامیت ارضی، وحدت و رقابت با رفاقت برایمان بسیار مهم است.

راه شهید رئیسی باید بی وقفه ادامه یابد

عضو شورای راهبردی جبهه انقلاب نیز در این نشست گفت: هدف ما مشارکت حداکثری و تلاش برای انتخاب اصلح است.

"میکائیل جمالپور" افزود: اکنون ۲ خط فکری دنبال می‌شود و دولت چهاردم استمرار یکی از این 2 خط فکری و دولت‌های قبلی خواهد بود.

وی ادامه داد: شهید رئیسی، راهی را شروع کرد که امروز باید علم این راه بی وقفه ادامه یابد چرا که این راه قطعا و بدون استدلال به نفع کشور، نظام و دانشگاهیان است.

وی گفت: تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی، میدانی برای آن‌ها باز کرده تا به نفع نظام صحبت کنند، پس باید دقت کنیم که کدام یک از نامزدها به نفع نظام صحبت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha