۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۶
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85513523
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اذعان صهیونیست‌ها به نبرد سخت در رفح/ ضربات مهلک رزمندگان مقاومت + فیلم

تهران- ایرنا- همزمان با ضربات مهلک نیروهای مقاومت به اشغالگران در نوار غزه، صهیونیست ها به تله های انفجاری و سخت بودن نبرد در شهر رفح اذعان کردند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، همزمان با حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه خبر دادند.

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این اولین بار از نوامبر گذشته است که صدای آژیر خطر در شهرک های اطراف نوار غزه شنیده می شود.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی نیز از نبرد سنگینی خبر دادند که میان رزمندگان مقاومت فلسطین و اشغالگران در محورهای شهر «رفح» جریان دارد.

گردان های المجاهدین اعلام کرد که مرکز فرماندهی دشمن صهیونیست را در محور «نتساریم» راکت باران کرده است.

از سوی دیگر کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک پهپاد برای اولین بار از نوامبر گذشته از نوار غزه به شهرک های اطراف آن اصابت کرده است.

همزمان رسانه صهیونیستی «معاریو» گزارش داد: آنچه ما در رفح با آن روبه رو هستیم، در هیچ مکان دیگری از حیث تجهیزات تونلی و سطح کمین ها مشاهده نکرده‌ایم.

این رسانه اذعان کرد: نیروهای حماس در رفح سیستم عبور و مرور زیر و روی زمین ایجاد کرده اند و کریدورهایی میان ساختمان ها دارند، به طوری که به شکل مخفیانه و دور از دید، حرکت می کنند.

از سوی دیگر، یک مسئول نظامی صهیونیست نیز اعتراف کرد: جنگ علیه حماس در رفح در مقایسه با مناطق دیگر از جمله شهر غزه به مراتب شدیدتر است. نیروهای حماس از تاکتیک های ارتش در مناطق دیگر درس گرفته اند.

روزنامه «یدیعوت آحارنوت» نیز به نقل از «یائیر تسوکرمان» سرهنگ ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: شمار تونل ها در رفح زیاد است. حماس دوربین های زیادی در رفح کار گذاشته تا از نبرد را از زیر زمین مدیریت کند.

وی افزود: بمب گذاری منازل و اتاق ها در رفح قبل از ورود نیروهای ما یکی از تهدیداتی است که ما با آن روبه رو هستیم.

به گزارش ایرنا،با گذشت حدود ۹ ماه جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه بدون دستیابی به هدف و نتیجه ای مشخص ادامه دارد.

وزارت بهداشت فلسطین روز سه شنبه اعلام کرد از زمان آغاز تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳(۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) تاکنون ۳۷ هزار و ۳۷۲ غیرنظامی شهید و ۸۵ هزار و ۴۵۲ نفر دیگر زخمی شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha