فرمانده سپاه خراسان رضوی: ایران اسلامی الگوی بیداری در منطقه است

مشهد-ایرنا- فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: ایران اسلامی امروز محور قدرت منطقه و الگوی بیداری اسلامی است و همه به برکت حضور ولی‌فقیه در این کشور است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار سیدهاشم غیاثی روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید افزود: همه بسیجیان باید برای محقق‌کردن فرامین و راهبردهای این رهبر فرزانه تلاش کنند.

وی بیان کرد: حضور به‌ موقع و مخلصانه در دانشگاه به همراه پرورش انسان‌های مخلص و با اراده همچون شهید چمران، از جمله مأموریت‌های اساتید بسیجی از منظر رهبر معظم انقلاب است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی ادامه داد: این اساتید بسیجی هستند که اخلاق را با دانش درهم می‌آمیزند، یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی و نویدبخش آینده روشن ملت را می‌توان تشکل بسیج اساتید در دانشگاه‌ها دانست.

وی اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که در سپاه باید ارتباط هدفمند با جوامع دانشگاهی برقرار شود.

غیاثی گفت: یک بخش مهم از ظرفیتی که می‌تواند بر تقویت شور و نشاط انتخابات بیفزاید، جامعه اساتید و دانشجویان هستند. رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود تصریح کردند که مشارکت حداکثری برایشان حتی از انتخاب فرد اصلح مهم‌تر است و این نکته مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سالروز شهادت مصطفی چمران به نام روز ملی بسیج اساتید نامگذاری شده است، دکتر چمران در سال ۱۳۶۰ در منطقه «دهلاویه» به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha