۱۹۹ شعبه اخذ رای برای تربت‌حیدریه جانمایی شد+ فیلم

تربت حیدریه- ایرنا - معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: ۱۹۹ حوزه و شعبه اخذ رأی در این شهرستان برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پیش‌بینی شده است.

علی‌اکبر کی‌پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این شعب اخذ رای شامل ۱۰۲ شعبه شهری و ۹۷ شعبه روستایی است که از این تعداد ۱۶۰ شعبه ثابت و ۳۹ شعبه سیار خواهد بود.

وی بیان کرد: شهرستان تربت حیدریه دارای ۱۷۵ هزار نفر واجد شرایط بوده که ۸ هزار و ۹۰۰ نفر رأی اولی هستند و با توجه به شورای انتخاباتی که در شهرستان ایجاد شده است، به نظر می‌رسد حضور مردم در این دوره نسبت به سه ماه قبل یعنی انتخابات مجلس شورای اسلامی پور شورتر و با مشارکت بیشتر واجدان شرایط برگزار شود.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: امید می‌رود شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های تعیین سرنوشت مدیریت اجرایی کشور باشیم و مردم از این فرصت برای نظام جمهوری اسلامی ایران بهره مند شوند.

وی گفت: همزمان با اعلام وزارت کشور مبنی بر آغاز فعالیت‌های انتخاباتی در تربت حیدریه هم با تشکیل هیات اجرایی و برگزاری بین معتمدان شهرستان آغاز شد و امید می‌رود با مشارکت خوب مردم شاهد انتخاباتی باشکوه در این شهرستان باشیم.

کی پور افزود: فعالیت‌های انجام شده در راستای فعالیت‌های انتخاباتی به روز و به لحظه بوده و تربت حیدریه مانند سایر شهرستان‌ها فعالیت‌ها را به خوبی انجام داده و حتی می‌توان گفت از سایر شهرستان‌ها هم جلوتر است.

فرماندار تربت‌حیدریه ادامه داد: اکنون هماهنگی خوبی بین ارکان انتخاباتی برقرار است و هیات های اجرایی پس از آغاز به کار، شعب را تعیین و کمبودها را بررسی و رفع کرده‌اند.

شهرستان تربت حیدریه در فاصله ۱۵۵ کیلومتری شهر مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha