اِشراف قالیباف به برنامه یک فرصت استثنایی است

تهران- ایرنا- نماینده مردم طرقبه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «محمدباقر قالیباف» توانست مجلس یازدهم و انقلابی را به خوبی اداره کند، گفت: رتبه‌بندی معلمان و تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و قراردادی در ادارات دولتی جزو کارنامه درخشان او در مجلس یازدهم است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، نشست هم اندیشی پیرامون برگزاری انتخابات با نمایندگان مجلس شورای اسلامی با موضوع «چرا قالیباف؟» در ستاد جوانان محمدباقر قالیباف با حضور حسین امامی‌راد نماینده مردم طرقبه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست که رئیس و معاونان ستاد جوانان و جمعی از علاقه‌مندان جوان قالیباف حضور داشتند، امامی راد مهمترین مساله امروز در کشور را اقتصاد دانست و اظهار داشت: در ۳ سال گذشته در حوزه اقتصادی اقدامات زیرساختی خوبی صورت گرفت و رئیس جمهور چهاردهم باید این مسیر را دنبال کند.

وی اقتصاد مقاومتی و حذف دلار از چرخه اقتصاد را دو راهبرد در حل نارسایی‌ها و مشکلات اقتصادی عنوان و تصریح کرد: مشکلات اقتصادی ما در ارتباط و انعقاد قرارداد اقتصادی به ۴ تا ۵ کشور همسایه قابل مرتفع شدن است و ما باید آقایی دلار را بشکنیم.

قالیباف با برنامه آمده است

امامی‌راد با اشاره به ضرورت انتخاب اصلح گفت: قالیباف با برنامه آمده است، وی توانست مجلس یازدهم و انقلابی را به خوبی اداره کند و رتبه‌بندی معلمان و تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و قراردادی در ادارات دولتی جزو کارنامه درخشان او در مجلس یازدهم است.

نماینده مردم طرقبه در مجلس شورای اسلامی گفت: قالیباف دارای راهکار و برنامه برای کاهش مشکلات کشور است و اشراف قالیباف در تدوین برنامه هفتم توسعه فرصت استثنایی برای کشور است

به گزارش ایرنا، چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران، جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha