حضور بانوی مدال‌آور پارالمپیک در کنار قالیباف

تهران- ایرنا- عضو تیم ملی تیراندازی بانوان ایران و دارنده مدال طلای مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در کنار «محمدباقر قالیباف»‌ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور یافت.

به گزارش ایرنا، ساره جوانمردی عضو تیم ملی تیراندازی بانوان ایران است و در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با شکستن رکورد جهانی به مدال طلا کسب کرد؛ او نخستین بانوی مدال آور ایرانی در پارامپیک است.

جوانمردی با حضور در همایش «زنان پیشران پیشرفت ایران» در کنار «محمدباقر قالیباف»‌ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور یافت.

ساره جوانمردی همچنین ۲ مدال طلای پارالمپیک ریو و مدال برنز پارالمپیک لندن را کسب کرده ‌است.

وی نخستین بانوی مدال‌آور ایرانی در مسابقات پارالمپیک است؛ این ورزشکار در جریان حادثه زلزله کرمانشاه مدال طلای پارالمپیک ریو را به نفع مردم زلزله زده کرمانشاه و سرپل ذهاب به حراج گذاشت.

جوانمردی برای دومین بار در سال ۲۰۱۸ به عنوان بهترین ورزشکار ماه جهان شناخته شد.

به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف دیروز (چهارشنبه) در جریان برنامه‌های خود در همایش «زنان پیشران پیشرفت ایران» در سالن همایش‌های نور الرضا( ع) تهران حضور یافت. در این نشست ابتدا بانوان به پشت تریبون رفتند و مسائل خود را بیان کردند. ارتقای جایگاه شغلی زنان و اجرای درست قانون جوانی جمعیت از مسائلی بود که بانوان در جلسه با قالیباف مطرح کردند. قالیباف هم در جمع بانوان حامی خود سخنرانی کرد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه -هشتم تیرماه- در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha