نمایشگاه‌های تخصصی کشاورزی در تبریز آغاز به کار کرد

تبریز- ایرنا- بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی ادوات و ماشین آلات کشاورزی، نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری و صنایع وابسته و بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان، داروهای دامپزشکی و صنایع وابسته با حضور شرکت‌ها و تولیدکننده داخلی و خارجی در تبریز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه‌ها، در جمع خبرنگاران، هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها را آشنایی سرمایه گذاران با توانمندی‌های صادراتی و ظرفیت‌های مربوط به ایجاد زنجیره ارزش عنوان کرد.

اکبر فتحی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌های مهم بخش کشاورزی در شهر اولین‌ها، فرصتی بسیار مهمی برای عرضه محصولات شرکت‌های داخلی و خارجی و برقراری ارتباط آن‌ها با یکدیگر و به خصوص بازارهای داخلی و خارجی است.

وی ادامه داد: در کنار عرضه محصولات تولیدی شرکت‌های بخش کشاورزی، صنعتگران، کشاورزان، مصرف کننده و تولیدکنندگان به صورت مستقیم با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و با فناوری‌های روز دنیا و تکنولوژی‌های جدید بخش کشاورزی آشنا می شوند.

فتحی گفت: فرصت‌ها، چالش‌ها، مشکلات و راهکارهای بخش کشاورزی و به خصوص صنعت دام و طیور نیز مطرح شده و در مورد آخرین سیاست گذاری‌ها و اخبار اقتصادی و سیاسی در بخش کشاورزی تبادل نظر انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵۰ شرکت و واحد تولیدی و بازرگانی از ۲۱ استان کشور شامل استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، گلستان، مازندران، اردبیل، لرستان، چهارمحال و بختیاری، یزد، کردستان، گیلان، مرکزی، همدان، قزوین، زنجان و فارس و چندین شرکت از کشور ترکیه در سه سالن امیرکبیر، پروین اعتصامی و شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز تا تاریخ دوم تیرماه، محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha